En hejdlöst gapskrattsframkallande parodi på Harry Potter och Twilight
Forum > Fanfiction > En hejdlöst gapskrattsframkallande parodi på Harry Potter och Twilight
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Kul.
17 feb, 2012 14:41 |
|
Borttagen
|
23 feb, 2012 21:48 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 23 feb, 2012 21:50 |
|
Borttagen
|
23 feb, 2012 21:58 |
|
Borttagen
|
ahahahahahah... du hade rätt. den orsakade gapflabb. gör fler sådana här. annars blir
18 mar, 2012 20:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: håller medahahahahahah... du hade rätt. den orsakade gapflabb. gör fler sådana här. annars blir 19 mar, 2012 14:46 |
|
Borttagen
|
Förlåt för att vi vart borta så länge...
Nästa morgon!!!!: Bella vaknade. Hon hade satt Voldys magiska väckarklocka på halv 6 och den sjöng en liten trevlig, kvittrande melodi som fick henne att vakna lugnt. Sen kom hon på VARFÖR hon vaknat. Då blev hon mindre lugn (dvs hysterisk) och började rusa runt i rummet och slita och dra i saker och ting, men varför visste hon inte. När gardinstången åkte i golvet på grund av hennes hetsiga ryckande i den blommiga gardinen, bestämde hon sig för att lugna sig och dricka lite grönt te. Efter en kvart av grönt te-drickande, yoga och meditation, kände sig Be(ä)lla lite lugnare. Ja, hon hade faktiskt nästan glömt att hennes dotter snart skulle bli koladoppad vampyrbebis(och antagligen också mat åt Älis) , och att hon skulle simma till botten av sjön för att hämta upp sin rumskompis gosedjur åt den onde Dumbledore. Det enda hon mindes var att hon skulle ner till sjön klockan sex. Nu var klockan tio i, så hon snörade på sig skorna, packade ner baddräkt och handduk i en plastpåse och begav sig neråt sjön. 19 mar, 2012 15:38 |
|
Borttagen
|
awesome
19 mar, 2012 15:40 |
|
_SanD_
Elev |
19 mar, 2012 15:40 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
åh mer plz!
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 19 mar, 2012 15:42 |
Forum > Fanfiction > En hejdlöst gapskrattsframkallande parodi på Harry Potter och Twilight
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen