Vem är ni mest lik??
Forum > Harry Potter > Vem är ni mest lik??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Mest Ron som personlighet, tror jag. Fast jag vet inte vem jag är lik...
16 aug, 2011 09:23 |
|
sabiiiinee
Elev |
Utseende: är jag nog lite lik Lavender och lite Luna kanske också
Persionlighet: en blandning av Harry, Hermione och ginny tror jag Gryffindor<3<3 16 aug, 2011 09:24 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Skrivet av Borttagen: Man är typ en blandning mellan allihopa ^^, Mmmm, det känns typ så We never go out of style <3 16 aug, 2011 09:36 |
|
Borttagen
|
Men enligt det där personlighetstestet var jag 100% Dumbledore och Harry ^^,
16 aug, 2011 09:54 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Jag blev också Dumbledore, och enligt min mening så tycker jag att Harry och Dumbledore är bland de klokaste i HP
We never go out of style <3 16 aug, 2011 18:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av HogwartsCoolingen: Jag blev också Dumbledore, och enligt min mening så tycker jag att Harry och Dumbledore är bland de klokaste i HP Jo, de är väldigt lika i personlighet också - Det visar ju testet eftersom att jag fick 100% på båda två. som 2:a fick jag typ Lupin och sen Hermione ^^, 16 aug, 2011 21:10 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Kom ej ihåg vad jag fick, hehe
We never go out of style <3 17 aug, 2011 13:30 |
|
Katla
Elev |
Utseende: Hörrmåjånni
Personlighet: Luna Lovegood och Bellatrix Lestrange. Macho personlighet man har! ♏︎ 17 aug, 2011 13:34 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Jag gillar ej Bella trix men Luna verkar coolt att ha som personlighet
We never go out of style <3 17 aug, 2011 13:36 |
|
Borttagen
|
Luna är ju supercool
17 aug, 2011 14:56 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen