Kyss mej Harry! [SV] PG-13
Forum > Fanfiction > Kyss mej Harry! [SV] PG-13
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ginny_weasley1
Elev |
vill.läsa.mer. förlåt för att jag är tjatig, men den är så bra!
Spoiler: braaaaaaa!!! Tryck här för att visa! .:HP:. 9 aug, 2011 18:12 |
|
JuliaE
Elev |
Här kommer mer
Kapitel 21 ------------------------------- Det var så mörkt jag visst inte vem det var, sen så drog personen ut mig från krukans skuggan och till min förskräckelse så såg jag..... Pansy! Pansy Parkinson! -Vad fan gör du här på skolan nu!? Du skulle ju vara hemma under lovet!? Jag fräste ut min viskning och hon la armarna i kors. -Förlåt då för att man ville ge dig en liten julklapp då!? Fräste hon tillbaka. -Jaha... Förlåt men alltså är det inte lite tidigt? Jag kollade på henne med förvånad min och granskade paketet. -Men du får ju inte öppna den nu knäppskalle! Pansy boxade till han på armen lite retsamt och skrattade lite lågt. -Jaaha okej, men hur kom du hit? -Dumbledore transfererade mig hit till hogwarts så jag kunde säga God Jul. -Okej, men nu måste jag faktiskt gå! Dom andra undrar nog vart jag tog vägen! Jag vände på klacken och i riktning mot den riktning dom andra hade gått mot. Jag stoppade den lilla presenten i fickan och sprang efter dom andra, det var inte lätta att hitta men så småning om gjorde jag det. KATE: Till min lättnad kom Draco tillbaka och jag frågade vad han hade gjort, och han sa att han hade pratat med en gammal vän. Vi gick tillbaka till sällskapsrummet och gick och la oss tidigt eftersom att det var julafton dagen efter. ------------------------ Mer? ^^ ♥
(C) Läs gärna min FF!
En fjärdedels vilie [SV]
9 aug, 2011 19:17 |
|
EmilySwann
Elev |
9 aug, 2011 19:21 |
|
Borttagen
|
DU VET ATT JAG VILL HA MER!!!! DU SKRIVER UNDERBART
9 aug, 2011 19:32 |
|
mine
Elev |
9 aug, 2011 19:49 |
|
:WP:
Elev |
meeer ofc!
9 aug, 2011 19:59 |
|
Dramione99
Elev |
jag älskar denna fic
9 aug, 2011 20:04 |
|
Fangalos
Elev |
9 aug, 2011 20:34 |
|
mugglis1
Elev |
meer
Gryffindor <3 9 aug, 2011 20:35 |
|
emmamalfoy
Elev |
Mer den äger:-D
:3...... 9 aug, 2011 20:51 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen