Chatttråd :] ♥
Forum > Off Topic > Chatttråd :] ♥
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
childhoodlight
Elev |
2 aug, 2011 21:45 |
|
Knizzlare
Elev |
2 aug, 2011 21:51 |
|
childhoodlight
Elev |
2 aug, 2011 21:58 |
|
Borttagen
|
Eh, alltså, nu har jag skapat en mer seriös blogg på blogspot ; http://www.whirlingdreams.blogspot.com/
Dock är jag urusel på desginer. Finns det någon där ute som är bra på att förstå sig på sådant och har lust att hjälpa lilla mig att fixa den? childhoodlight hoppas det är okej att jag länkade till din blogg, liksom de var min inspiration så jag kände att det behövdes :3 2 aug, 2011 22:05 |
|
childhoodlight
Elev |
2 aug, 2011 22:13 |
|
hyperion
Elev |
2 aug, 2011 22:14 |
|
Borttagen
|
♥ Åh, snällt! Och om jag fick komma ner om några veckor kanske vi kan fixa det då, heh, blir lättare så kanske. :]
2 aug, 2011 22:17 |
|
childhoodlight
Elev |
2 aug, 2011 22:34 |
|
Borttagen
|
Llalala vad har ni små mugglisar för er då?
2 aug, 2011 22:37 |
|
ninja
Elev |
Skrivet av Borttagen: Llalala vad har ni små mugglisar för er då? Dricker något äckligt som smakar passionsfrukt 2 aug, 2011 22:43 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen