Draco<3 Hermione?? [SV]
Forum > Fanfiction > Draco<3 Hermione?? [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ronald Weasley
Elev |
Gud va bra!!! Jag har läst alla kapitel och dom är superbra!
Jag tror att jag kan tala för alla som läser din fan fic: SKRIV MERA!!!! Hoppas inte Ron är förgiftaren... :O Vill veta vem det är! Skriv mera! Förresten, jag bevakar! 17 jul, 2011 21:52 |
|
Lolo1337
Elev |
Skrivet av Ronald Weasley: Gud va bra!!! Jag har läst alla kapitel och dom är superbra! Jag tror att jag kan tala för alla som läser din fan fic: SKRIV MERA!!!! Hoppas inte Ron är förgiftaren... :O Vill veta vem det är! Skriv mera! Förresten, jag bevakar! jag tror att det är Ronny-ponny... SKRIV MER! Every step I take, every move I make, Every single day, everytime I pray, I'll be missing You. Thinking of the Day, when you went away, What a life to take, what a bond to break, I'll be missing You <3 17 jul, 2011 22:30 |
|
Borttagen
|
3 dagar gick innan Draco rörde på sig.
- Han rör sig! Utropade botaren och jag, som hade legat och halvsovit flög upp. - Försök att prata med honom du! Log botaren mot mig. Jag drog efter andan och sa darrigt: - Draco? Draco, det är dags att vakna nu! Dracos ögonlock darrade innan han slog upp ögonen. Hans blick for runt i rummet innan den stannade på mig. - Mione? Jag log lättat. - Det är jag! Jag trodde att han skulle ha glömt bort för det gjorde jag, när jag blev förgiftad! Han sträckte ut handen mot mig och jag tog den i min. - Jag älskar dig Mione. Vad har hänt? - Jag älskar dig Draco! Du har blivit förgiftad! Han ryckte till. - Draco? Frågade jag oroligt. Han skakade på huvudet. - Jag visste att han skulle göra det. Jag spärrade upp ögonen. - Vem Draco? Säg mig, vem gjorde det? Ilskan kokade inom mig. Draco log lugnande. Jag drog några djupa andetag och försökte lugna ner mig. Ilskan sjönk och jag blev säkert normalfärgad i ansiktet igen - Snälla Draco? Han bet sig i läppen. - Dom gillar inte mig! Sa han tyst. Jag tänkte efter- Vilka gillar inte Draco på slo... SÅKLART. - RON OCH HARRY? Draco kollade förskräckt på mig innan han nickade sakta. - Jag .... Ska ..... Mörda.... Dom! Jag rusade ut ur rummet och tog flampulver tillbaka till slottet. - Goddag Miss Granger. Vad har hänt? Undrade Professor Dumbledore när han såg mig. - Goddag Professorn. Du får ursäkta mig. Jag har 2 mord att begå sen åter kommer jag! hahga vill ni ha ett till+ 18 jul, 2011 08:48 |
|
Katla
Elev |
OJOJUJUJ! Herrejäklar vad mycket jag har missat under mina datorfria dagar! Men nu har jag suttit här och läst igenom ALLT! Magnifikt! Alltihop!
♏︎ 18 jul, 2011 10:22 |
|
:WP:
Elev |
mer !
18 jul, 2011 10:26 |
|
Lolo1337
Elev |
haha! meeer!!!
Every step I take, every move I make, Every single day, everytime I pray, I'll be missing You. Thinking of the Day, when you went away, What a life to take, what a bond to break, I'll be missing You <3 18 jul, 2011 10:47 |
|
Borttagen
|
- VÄNTA, VÄNTA MISS GRANGER! skrek Dumbledore, då jag stegade ut ur hans kontor och ner till Stora Salen där alla satt och åt lunch.
Jag lät blicken glida längst Gryffindor bordet tills jag såg dom. Jag stegade dit med väldigt bestämda steg och när dom såg mig reste dom sig upp. - Mione, hej! Sa harry och försökte krama mig. - HUR FAN ( URSÄKTA) KUNDE NI? Nu hade alla i salen tystnad och alla tittade på oss. Harry rodnade och Ron hånflinade. - DU, SLUTA FLINA! Skrek jag åt Ron som bara flinade mera. Jag blev så arg så jag drog fram min stav. - Ni har förstört mitt liv! Sa jag och pekade med staven på Harry's bröstkorg. Harry som andades djupt nickade. - Vi vet, förlåt mione! Jag skakade på huvudet. - Glöm det! Jag skakade av ilska. Hemska tankar for genom mitt huvud tusen gånger om. - MIONE, AKTA DIG! Ginny skrek ifrån andra sidan salen. jag snurrade snabbt runt och såg Ron utalla en grön förbannelse som flög mot mig med en rasande fart. Då kände jag en knuff och jag flög in i Ravenclaw bordet. - NEVILLE NEJ NEVILLE! Skrek många. Jag reste mig snabbt upp och gick fram till Neville som låg på golvet. - RONALD, DU HAR DÖDAT NEVILLE! ron som nu var grå i ansiktet sjönk ner på en stol. - Du försökte mörda mig! Sa jag till Ron förvånat. Ron svarade inte så jag fortsatt. - Neville räddade mig! Professor Dumbledore kom snabbt gående ifrån entrehallen och när han såg kroppen på golvet tittade han på mig. Jag hade spärrat upp ögonen av chock och var riktigt rädd. - Vad har hänt här? Utropade professor Dumbledore och stegade fram till oss. Jag kunde inte svara. Inga ord kom ut ur min mun så Ginny kom fram. - Harry och Ron har förgiftad Draco sir. Så Hermione kom in och frågade varför och hur dom kunde göra det. Hon hotade Harry med staven men gjorde inget. Sedan skickade min bror Avada Kedavra mot Hermione och Neville räddade henne! Sa Ginny som också var chockad och ledsen över Neville. Professor Dumbledore tittade på Ron med väldigt arga ögon. - Ronald Weasley du är här med relegerad ifrån Hogwarts skola för häxkonster och trolldom. Va glad att du inte är 16. Då hade du fått fängelse! Nu får trolldomsministeriet bestäma ditt straff! Ron gick efter Dumbledore till hans kontor för att bli hämtad. Harry tittade på mig. - Förlåt Hermione! Han gick ut ur salen och lämnade allas blickar. Jag drog efter andan innan Ginny och Blaise stötte mig ned till Slytherins sällskapsrum och upp till killarnas sovsal. Dom förstod att jag var chockad. Ronald Weasley min bästa kompis sedan första dagen hade försökt mörda miig?? Förlåt om ni inte gillade att Ron blev relegerad! 18 jul, 2011 10:59 |
|
Lolo1337
Elev |
ooooh, mer!
Every step I take, every move I make, Every single day, everytime I pray, I'll be missing You. Thinking of the Day, when you went away, What a life to take, what a bond to break, I'll be missing You <3 18 jul, 2011 11:33 |
|
EmilySwann
Elev |
18 jul, 2011 11:48 |
|
Lolo1337
Elev |
Every step I take, every move I make, Every single day, everytime I pray, I'll be missing You. Thinking of the Day, when you went away, What a life to take, what a bond to break, I'll be missing You <3 18 jul, 2011 11:52 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen