[PRS]Like Love
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > [PRS]Like Love
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag gick in till tjejernas och bytte om. Sen gick jag ut till vattnet och väntade på Axell.
8 nov, 2015 21:05 |
|
Missy The Timelady
Elev |
8 nov, 2015 21:09 |
|
Borttagen
|
"Axell?" ropade jag frågande.
8 nov, 2015 21:10 |
|
Missy The Timelady
Elev |
8 nov, 2015 21:11 |
|
Borttagen
|
((Ida?))
"Sisten i är ett ruttet fläsk!" skrattade jag och sprang mot vattnet. 8 nov, 2015 21:14 |
|
Missy The Timelady
Elev |
8 nov, 2015 21:18 |
|
Borttagen
|
"Haha, du förlorade!" skrattade jag.
8 nov, 2015 21:33 |
|
Missy The Timelady
Elev |
10 nov, 2015 17:13 |
|
Borttagen
|
Jag log.
"Ja, såklart.... INTE!" Jag började skratta. 10 nov, 2015 17:26 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Jag suckade fast jag egentligen var glad.
"Tävling, den som komer först till andra sidan bassängen vinner", sa jag. ![]()
10 nov, 2015 17:27 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen