[PRS]Ett starkt band
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> [PRS]Ett starkt band
|
Borttagen
|
Det satt bara en Slytherinare på bordet. Det var Malfoy.
20 okt, 2015 21:25
|
|
Borttagen
|
*Men va hände med Pansy?*
Vid Ravenclawbordet satt det en hel del.
20 okt, 2015 21:26
|
|
Borttagen
|
*Hon gick tillbaks in i sällskapsrummet*
Jag vinkade hejdå till Lucas och satte mig motvilligt ner mitt emot Malfoy.
20 okt, 2015 21:28
|
|
Borttagen
|
Jag hörde några busvisslingar från Gryffindorbordet.
20 okt, 2015 21:30
|
|
Borttagen
|
Jag slog ner blicken i bordet och rodnade.
"Hej..." mumlade jag.
20 okt, 2015 21:31
|
|
Borttagen
|
20 okt, 2015 21:45
|
|
Borttagen
|
"Erm.. Sovit gott?" frågade jag.
Mitt hjärta slog snabbare än någonsin.
20 okt, 2015 21:51
|
|
Borttagen
|
"Antar det." Sade Malfoy.
21 okt, 2015 07:15
|
|
Borttagen
|
"Vad... bra..." sa jag osäkert.
21 okt, 2015 15:28
|
|
Borttagen
|
21 okt, 2015 20:46
|
Du får inte svara på den här tråden.