D.A:s rollspel
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > D.A:s rollspel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag kollade på tjejen som stod bakom oss. Jag hade aldrig sett henne förut men hon kändes ändå lite bekant.
20 sep, 2015 19:23 |
|
Borttagen
|
Jag ville skrika men i samma ögonblick såg jag den andra killen Draco! Hermiones bror, men vad gjorde de här...?
20 sep, 2015 19:33 |
|
Borttagen
|
"Vem är det där?" frågade jag tyst till Joe.
20 sep, 2015 19:49 |
|
Shadow of hope
Elev |
-hej Rubin, hur mår du? Vad har hänt? Frågar jag oroligt. Jag känner mig väldigt orolig vad har hänt den här gången? Jag vände mig mot Draco.
-vi måste ta henne till Madam Pomfrey!" Sa jag fort till honom samtidigt som en känsla av panik slår mig.
20 sep, 2015 19:52 |
|
Borttagen
|
AHHHHHHHH jag är såå frustrerad varför kan ingen släppa in mig, det värkar som Freddy & Luna inte vill ha mig där jag är nästan luft för dom.
Jag känner hur någon ropar på hjälp, jag vet inte varför jag gick ut men det var lika bra efter som någon ropar på hjälp jag springer mot ljudet det är vid den förbjudna skogen, jag ropar tillbaka - Vem behöver hjälp? - Joe, Draco och Rubin tror jag, får jag till svar Draco, Draco det är ju Hermiones bror och Rubin var det inte hon som svimmade? - Var är ni? Skriker jag - Rakt fram du kan snart se oss tror jag, fick jag till svar Jag började springa och till slut så såg jag en flicka som hade svimmat och är medvetslös och hon blöder kraftigt, efter som vi har övat på Accio så kan jag den formeln - Accio bandage, skriker jag snabbt Utan att någon säger något så hjälps vi åt att stoppa blödningen och bära upp henne in till sjukhus flygeln. Nu står vi utan för sjukhussalen och väntar för att fördriva tiden så Frågar jag lite frågor till killarna - såå vika är ni? - Du vet ju att jag är Draco, och det här är Joe, säger Draco - Ok, jag är Miu jag ät typ Hermiones vän - Vad menar du med typ? Frågar dom i kör - Joo jag har inte riktigt blivit insläppt i gänget än säger jag och suckar - Okej säger Joe medans Draco är tyst Madam Pomfrey kommer ut och ska prata med oss jag hoppas värkligen att den där Rubin är okej. 20 sep, 2015 19:53 |
|
Borttagen
|
Jag nickade och gjorde som Joe sa.
20 sep, 2015 19:53 |
|
Borttagen
|
Jag bara grät.
20 sep, 2015 19:54
Detta inlägg ändrades senast 2015-09-20 kl. 19:56
|
|
Shadow of hope
Elev |
- det är Rubin, jag tog henne till Madame Pomfrey i början på året men nu har tydligen något hänt igen! Sa jag oroligt.
20 sep, 2015 19:55 |
|
Borttagen
|
"Hoppas hon klarar sig," sa jag oroligt
20 sep, 2015 19:56 |
|
Shadow of hope
Elev |
-Hej, Rubin ta det lugnt! Vi är inte som de andra! Säger jag till henne med en så lugn röst som möjligt
20 sep, 2015 19:58 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen