Vad skulle din boggart bli?
Forum > Harry Potter > Vad skulle din boggart bli?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Danzi
Elev |
30 okt, 2012 11:46 |
|
Ginny Weasly 1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Svår fråga, egentligen är jag rädd för att bli rädd eftersom man är som svagas i sekunden då man känner rädsla. Den kanske skulle bli mig? En mördare som skulle kittla mig. Elev 30 okt, 2012 12:28 |
|
Pond
Elev |
Har faktiskt ingen aning. EN FÖRSTÖRD DATOR. Nejmen nej. Not really. ;_;
She's the queen of let's play, ALL HAIL TO THE MANGAMINX 2 nov, 2012 22:37 |
|
Borttagen
|
En enorm padda eller en enorm fisk.
3 nov, 2012 09:44 |
|
Lucy och Rose
Elev |
3 nov, 2012 11:22 |
|
Hermione Berg
Elev |
eller min lillasyster som är arg
<3<3<3hermione 15 nov, 2012 19:57 |
|
PotterHunger
Elev |
En spindel möjligtvis. :3
Jag ändrar hela tiden dock >.< Läs min profil för info... 15 nov, 2012 20:01 |
|
Ms Plumeyer
Elev |
Jag tror bara mörker...
Jag behöver en ny signatur! (tips, någon?) Min tumblr i alla fall: http://happy-mrs-rory.tumblr.com/ 15 nov, 2012 20:20 |
|
TeamEdward
Elev |
15 nov, 2012 20:24 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen