PRS med Kaylin
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS med Kaylin
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ian
"Har du glömt det, det är stormöte imorgon! Alla ska dit!" Sade jag. 13 sep, 2015 21:28 |
|
Kaylin
Elev |
Fox
- "Fan, Ian, är det redan den tjugonde? Jag har varit borta i fem dagar! Jag kommer att bli avrättad, typ!" Säger jag panikslaget Go Fuck yourself you damn cereal 13 sep, 2015 21:29 |
|
Borttagen
|
Ian
"Du kommer inte bli avrättad så länge jag är med!" Sade jag. 13 sep, 2015 21:30 |
|
Kaylin
Elev |
Fox
- "Nja... Men ett straff? Åh! Ibland hatar jag att vara sökare!" Spoiler:
Tryck här för att visa! Go Fuck yourself you damn cereal 13 sep, 2015 21:33 |
|
Borttagen
|
Ian
"Jag tror inte presidenten skulle riskera att ta någon ur tjänst!" Sade jag. Spoiler: Tryck här för att visa! 13 sep, 2015 21:34 |
|
Kaylin
Elev |
Fox
- "Men då har vi en ledig dag kvar... Vad ska vi hi... Är du säker på att du inte kan fixa dit ben?" Spoiler: Tryck här för att visa! Go Fuck yourself you damn cereal 13 sep, 2015 21:39 |
|
Borttagen
|
Ian
"Jag kanske kan lappa ihop det tillfälligt!" Sade jag. 13 sep, 2015 21:40 |
|
Kaylin
Elev |
Fox
- "Bra! Vad ska vi gör a idag?" Frågar jag med ett snätt leende. Go Fuck yourself you damn cereal 13 sep, 2015 21:46 |
|
Borttagen
|
Ian
"Se till att ha nog med bränsle!" Sade jag. 14 sep, 2015 07:39 |
|
Kaylin
Elev |
Fox
- "Jag tyckte att du sa: de kommer och hämtar oss imorgon... Så vi kommer att bli nerskjutna igen? Go Fuck yourself you damn cereal 14 sep, 2015 15:53 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen