ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kaylin
Elev |
Kayla
När jag väl är hemma sätter jag mig på sängen. Tar fram Ipaden, som jag fick, när jag hade sålt jultiningar, vid elvaårsåldern. Jag går in på Wliis Youtube kanal (vad heter den?) och går in på första, bästa video. Men först trycker jag på knappen Subscribe. Jag tittar ett tag, och märker att jag faktiskt gillar hans röst. Det får mig liksom... Liksom att slappna av, och känna mig hemma, vilket inte hände så ofta. Jag går ner på "kommentar området" och skickar en kommentar. "Hej Will, Kayla här! Vad är ditt nr? Har så tråkigt! Jag heter Kaylisen på Kik, om du har det!" Jag fortsätter att titta. Go Fuck yourself you damn cereal 14 aug, 2015 21:29 |
|
Borttagen
|
Will
Jag rycker till när mobilen låter. Någon gillade mitt Youtube-klipp och skrev en kommentar. (Will heter Yoshi_Games på yt). Jag skrev ett snabbt meddelande till Kayla på kik innehållande mitt nummer. 14 aug, 2015 21:32 |
|
Borttagen
|
Jenn
Jag tar fram ett Word-dokument och skriver i min favorit stil en rubrik. "Så jag har tänkt att vi kan göra att James och Sirius är hemma hoss Remus och allt blir kaose, eller något i den stilen", säger jag. 14 aug, 2015 21:43 |
|
JossiMarauder
Elev |
Josse
— ”Typ att det är fullmåne?” Frågade jag Jenn. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 14 aug, 2015 21:45 |
|
Kaylin
Elev |
Kayla
Jag tar snabbt upp mobilen när den plingar till. "Okej..." Säger jag när jag skickar ett meddelande till Will. "Will?" Jag får svar strax efter. "Vem är Will?" Jag rodnar framför mobilen, men skriver snabbt tillbaka. "Sorry... Fel person..." Jag tar en titt på mobilnummert igen. Aha... Det är en nolla, och inte en åtta... Jag skickar ett nytt meddelande "Will?" Go Fuck yourself you damn cereal 14 aug, 2015 21:47 |
|
Borttagen
|
Will
När det plingar till så skriver jag ett snabbt meddelande till Kayla Hej Kayla! skrev jag till Kayla. 14 aug, 2015 21:48 |
|
Borttagen
|
Joey
"vilken bra idé jenn" säger jag. 14 aug, 2015 21:49 |
|
JossiMarauder
Elev |
Jossan
— Jag nickade instämmande. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 14 aug, 2015 21:51 |
|
Borttagen
|
Jenn
"Oh,oh Jag har en SUPER ide! Det är kvällen innan fullmånen, det hela startar med att Remus får en uggla av sina föräldrar om att dem kommer dra över på tiden och sådant för att dem är på semester. Och Remus känner sig ensam eller något i den stilen och så kommer James och Sirius!" Säger jag exalterat. 14 aug, 2015 21:55 |
|
Kaylin
Elev |
Kayla
"Åh! Vad bra att det är du! Jag slog in fel nummer från början, och det var någon annan som svarade... Jag har stylat om håret, så du kanske kan försöka att inte skrika av förvåning i morgon?" Skriver jag snabbt, medans jag lägger till Will i kontakter. Go Fuck yourself you damn cereal 14 aug, 2015 22:00 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen