Rollspel mellan Ellisen05 och Lele
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel mellan Ellisen05 och Lele
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lele
Elev |
Jag gick upp till sovsalen efter ett tag. Jag kunde inte somna.
Mama, kudos for saying that. For spilling.
21 jul, 2015 19:38 |
|
Borttagen
|
Jag bara låg och tänkte på Eric. Jag älskade han.
21 jul, 2015 19:41 |
|
Lele
Elev |
Nästa dag hick jag upp. Jag hade inte sovit på hela natten så jag var jätte trött. Jag gick till frukosten med Hermione. Jag somnade vid frukosten. När Valmo kom in så kysste Hermione mig på munnen (jag märkte ju inte det eftersom att jag sov) och Valmo såg det.
Mama, kudos for saying that. For spilling.
21 jul, 2015 19:45 |
|
Borttagen
|
Jag åt ingen frukost. Jag gick direkt till Myrtles toalett och grät.
21 jul, 2015 19:46 |
|
Lele
Elev |
Hermione kysste mig länge och efter ett tag vaknade jag och puttade bort henne. "Vad gör du" skrek jag.
Mama, kudos for saying that. For spilling.
21 jul, 2015 19:47 |
|
Borttagen
|
Jag gick ut och grät fortfarande.
21 jul, 2015 19:51 |
|
Lele
Elev |
21 jul, 2015 19:51 |
|
Borttagen
|
Eric sprang in i mig. Jag snyftade högt.
21 jul, 2015 19:52 |
|
Lele
Elev |
21 jul, 2015 19:54 |
|
Borttagen
|
" Du, du..." sa jag.
21 jul, 2015 19:55 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel mellan Ellisen05 och Lele
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen