Monster High School 2
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Monster High School 2
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
taggsvansen02
Elev |
Marlyn~
"Vi har frågat henne också och hon svarar inte. Jag tycker vi ska bära henne upp till skolan och få hjälp där." Säger jag till en pojke med rött hår som kommit springandes. Jag tog tjejens arm och lade den på min axel. "Kan du hjälpa till eller?" Frågade jag killen som kommit. 3 maj, 2015 17:31 |
|
Caty Delacour
Elev |
Métima log sitt sneda leende mot flickan.
"Självklart, men hur tänkte du att vi skulle göra det här?" han tog hennes andra arm och lade den över sina axlar och tog andra armen under hennes knän. Han såg upp mot skolan, det var säkert hundra meter dit.
3 maj, 2015 17:36 |
|
Borttagen
|
~Isolde
" Låt mig hjälpa till" sa jag och rättade till solbrillorna. 3 maj, 2015 17:52 |
|
taggsvansen02
Elev |
Marlyn~
"Ok, tack." Säger jag till ormtjejen. " Ormtjejen du kanske kan ta hennes ben så tar jag armarna och du mitten. Jag är ledsen att jag inte kan era namn." Säger jag och nickar mot eldkillen för att han ska ta mitten. Jag lägger ner henne och tar ett nytt grepp nu så att jag hållet under armarna och över bröstet. 3 maj, 2015 18:02 |
|
Isabelle Granger
Elev |
Chi~
Jag bokstavligt talat skakar av all den kroppsliga kontakten. Jag vet inte vad jag ska säga, så jag blundar och är tyst. Förhoppningsvis tror de att jag har svimmat. Min vinge gör fortfarande väldigt ont och dömande av det våta som rinner ner längst med min rygg antar jag att jag blöder rätt kraftigt. Men min vinge har brutits otaliga gånger förut, främst i skolan. Och där har jag aldrig fått hjälp. Jag har lärt mig att hantera det själv, och jag behöver ingen hjälp. Men jag antar att det kanske är lite sent att säga nu. 3 maj, 2015 19:15 |
|
taggsvansen02
Elev |
Marlyn~
Vi bär den skadade tjejen mot skolan men hon är rätt tung och vi måste byta positioner några gånger men till sist år vi de stora dörrarna. När vi går in i den stora salen verkar alla ha gått upp och ingen är där, jag vänder mig mot de andra: "Jaha, vad gör vi nu?" Frågar jag de andra. 3 maj, 2015 19:28 |
|
Borttagen
|
~Rosie
Jag ställer mig upp och börjar snabbt småjogga upp mot slottet. När jag kommer in skyndar jag mot den stora salen där jag såg de andra bära upp tjejen. Hon hade sett väldigt skadad ut tänker jag medans jag kommer in i salen där alla verka vara. Men förutom de som hade hjälpt att bära in flickan var det tomt på folk. När jag är framme vid gruppen tittar jag ner på den skadade tjejen. ''Jag kan hela skador, så jag kan hjälpa. Men bara till den viss grad och om skadan är allvarlig kanske den inte helar helt''' säger jag och kollar snabbt runt mig. 4 maj, 2015 20:26 |
|
taggsvansen02
Elev |
Marlyn~
Jag hörde en tjej bakom mig säga att hon kunde hela folk och det lät ju lovande. "Va bra! Kan du göra det? Då kanske hon vaknar upp och kan gå själv." Säger jag till tjejen bakom mig. Jag Lade ner den skadade tjejen på det kalla stengolvet och gick åt sidan för "helaren". 4 maj, 2015 21:06 |
|
Borttagen
|
~Rosie
Jag satte mig långsamt ner på knä bredvid tjejen. Det är hennes ena vinge som har råkat rejält illa från vad det ser ut. Jag inspekterar det skadade stället och tar sedan försiktigt hennes hand. Det tar några sekunder men jag känner hur jag för över mitt ljus till tjejen och fokuserar på det skadade området. Helning fungerar så att man för över ljus, glädje och allt som är lyckligt och fokuserar just på just den känslan. Men det kan vid stora doser leda till utmattning eller att man kanske svimmar. Det beror på allvaret av skadan. Ett guld/gult ljus skiner upp och några sekunder är rummet helt fyllt av ett strålande ljus innan det sakta tonar bort. Jag öppnar sakta mina ögon och ser hur tjejens ena vinge nu ser normal ut. Jag ler nöjt och ställer mig omtumlad upp. 4 maj, 2015 21:20 |
|
taggsvansen02
Elev |
Marlyn~
"Wow! Helt fantastiskt!" Utbrister jag och ler mot tjejen. "Inte för att det ar något med saken att göra, men vad heter du?" Tillägger jag när jag inser att jag inte kan kalla alla för killen och tjejen. Utan att vänta på svar hukar jag mig ner vid tjejen som ligger ner. "Hur mår du? Känns det bättre?" Frågar jag. 4 maj, 2015 21:27 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen