Prs. melody malfoy
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs. melody malfoy
|
Borttagen
|
Jag gick in i rummet max hade pekat på.
Det var enormt många spel åtminstånde 10 gånger fler än mina. Jag tog ut ett danspel. Max gillade ju att dansa, och jag tyckte att det var helt okej. jag gick ut ur rummet.
"Vad sägs om det här?"
23 apr, 2015 19:50
|
|
Borttagen
|
23 apr, 2015 19:50
|
|
Borttagen
|
Jag går till tvspelsburken och stoppar i skivan.
23 apr, 2015 19:52
|
|
Borttagen
|
23 apr, 2015 19:53
|
|
Borttagen
|
Jag ler tillbaka och tar fram två kontroller.
23 apr, 2015 20:01
|
|
Borttagen
|
Jag tar en av kontrollerna.
23 apr, 2015 20:09
|
|
Borttagen
|
"Villken låt ska vi dansa till?"
23 apr, 2015 20:18
|
|
Borttagen
|
" Du kan få bestämma" sa jag.
23 apr, 2015 20:21
|
|
Borttagen
|
"Kanske den här?" sa jag och valde en låt som jag gillar.
25 apr, 2015 12:45
|
|
Borttagen
|
26 apr, 2015 20:46
|
Du får inte svara på den här tråden.