Kärlekscirlkeln (Prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Kärlekscirlkeln (Prs)
|
Borttagen
|
" Ja min hud är jättekänslig mot solen " sa Yukio han suckade och kände sig varm i nacken också.
4 apr, 2015 21:18
|
|
Borttagen
|
Sally började rota i sin väska.
"Här, brukar också bränna ibland." sa hon och gav honom en solkräm.
4 apr, 2015 21:21
|
|
Borttagen
|
" tack glömde min " sa Yukio och tog emot Salvan och smörde där det var bränt.
4 apr, 2015 21:23
|
|
Borttagen
|
"Ingen fara." log Sally och log svagt mot honom.
4 apr, 2015 21:25
|
|
Borttagen
|
" Jag bränner mig alltid om inte jag hår på mig solkräm innan jag går ut " sa Yukio
4 apr, 2015 21:49
|
|
Borttagen
|
Sally log mot honom.
"Du kan behålla den om du vill, jag har någon till hemma." skrattade hon tyst.
4 apr, 2015 21:50
|
|
Borttagen
|
" Tack du är snäll " sa Yukio och log han såg på Sally med ett leende
4 apr, 2015 21:52
|
|
Borttagen
|
"Det är lugnt." sa Sally och skrattade tyst. "Vänj dig inte vid det, om ett tag kommer du säkert tycka att jag är irriterande." sa hon.
4 apr, 2015 21:54
|
|
Borttagen
|
" Du kan inte vara irriterande om du är snäll " sa Yukio och log lite.
4 apr, 2015 21:57
|
|
Borttagen
|
"Jodå, det är vad mina bröder säger." log Sally och tuggade på sitt tuggummi. "Och antar att jag bara blir mer irriterad desto mer du lär känna mig."
4 apr, 2015 21:57
|
Du får inte svara på den här tråden.