Jag då? [sv]
Forum > Fanfiction > Jag då? [sv]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MayoGryffindor
Elev |
Ja, samma gäller dig. Tycker inte du ska klaga om du vet att du själv spammar. Just leave it.
"She's buying the stairway to heaven" 13 jun, 2011 16:56 |
|
Salazar1
Elev |
Jag vet att jag spammar men du bara fortsätter så jag tycker att vi ska sluta nu!
Slytherin Pride 13 jun, 2011 16:58 |
|
MayoGryffindor
Elev |
Haha, det gör ju du också. Och jag har sagt att vi ska sluta men.. Du ser ?
"She's buying the stairway to heaven" 13 jun, 2011 16:59 |
|
Minidjuret
Elev |
Nu tycker jag faktiskt att det är både du Salazar1 och Mayo som spammar, eller ja jag räknar det inte som spam men Salazar gör det, så ni ska inte bråka om det nu. Det är ju faktiskt exakt samma sak som ni gör nu som jag och Mayo gjorde, det tror jag du kan hålla med om Salz? Så bli nu vänner och prata om något kul, som hundar.
13 jun, 2011 17:20 |
|
Salazar1
Elev |
Det har ja sagt hela tiden och jag visste det! Jag tycker inte heller det är spamm men det står så i reglerna!
Slytherin Pride 13 jun, 2011 17:29 |
|
Minidjuret
Elev |
Strunt samma. c:
13 jun, 2011 17:30 |
|
MayoGryffindor
Elev |
Ajde haha någon ändrar åsikt. Hm hm.
Minidjuret: Jag kommer inte vara hemme, ska ut med mina kompisar så om du svarar kommer jag svara senare ^^ Puss ♥ "She's buying the stairway to heaven" 13 jun, 2011 17:40 |
|
Salazar1
Elev |
Jättekul!! Not, bara sluta hacka på mig!
Slytherin Pride 13 jun, 2011 17:43 |
|
Minidjuret
Elev |
Skrivet av MayoGryffindor: Ajde haha någon ändrar åsikt. Hm hm. Minidjuret: Jag kommer inte vara hemme, ska ut med mina kompisar så om du svarar kommer jag svara senare ^^ Puss ♥ Okej^^ Sluta bråka för i hippogriffriket. Båda två! > 13 jun, 2011 17:50 |
|
MayoGryffindor
Elev |
För din skull beb
"She's buying the stairway to heaven" 13 jun, 2011 17:51 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen