Eurovision Song Contest 2014
Forum > Off Topic > Eurovision Song Contest 2014
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Baah! Jag kommer somna när alla miljoner länder ska ge sina poäng D:
10 maj, 2014 22:40 |
|
Vildvittra
Elev |
Diskantklaven
Då ska du se den på norska xD http://felixfelicis.bloggplatsen.se/2010/02/15/2548358-harry-potter-pa-norska/ Gyllene kvicken- Gullsnoppen ♥ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Älskar iaf scenen ♥ "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 10 maj, 2014 22:40
Detta inlägg ändrades senast 2014-05-10 kl. 22:41
|
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Frivolt: Baah! Jag kommer somna när alla miljoner länder ska ge sina poäng D: Vi drack kaffe i förebyggande syfte, nu kör vi glowstick-party för att hålla igång!
10 maj, 2014 22:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av HP_Maja: Diskantklaven, det vill jag med göra. Var det bra? Men ärligt, jag gillar Ungern! Och slutet sen♥ Egentligen inte xD Men det var ju en upplevelse! 10 maj, 2014 22:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Baah! Jag kommer somna när alla miljoner länder ska ge sina poäng D: Let us sleep together .___. 10 maj, 2014 22:41 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Frivolt: Baah! Jag kommer somna när alla miljoner länder ska ge sina poäng D: Vi drack kaffe i förebyggande syfte, nu kör vi glowstick-party för att hålla igång! haha jag gillar inte kaffe mandragora Yees!! Sleepie deepies 10 maj, 2014 22:42 |
|
Borttagen
|
Frivolt: Yey!
10 maj, 2014 22:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: Diskantklaven Då ska du se den på norska xD http://felixfelicis.bloggplatsen.se/2010/02/15/2548358-harry-potter-pa-norska/ Gyllene kvicken- Gullsnoppen ♥ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Älskar iaf scenen ♥ Har faktiskt sett en bit på norska, nu är nästa sak danska! ♥ Malta hade ett likadant piano som vi har på skolan 10 maj, 2014 22:45 |
|
Fellrendión
Elev |
10 maj, 2014 22:45
Detta inlägg ändrades senast 2014-05-10 kl. 22:46
|
|
Frivolt
Elev |
Jaaaa!!! Sen väntar allt det där segaste i hela världshistorien, som är segare än tungtänjarkola.... 10 maj, 2014 22:46 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen