Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Eurovision Song Contest 2014

Forum > Off Topic > Eurovision Song Contest 2014

1 2 3 ... 25 26 27 ... 40 41 42
Användare Inlägg
Frivolt
Elev

Avatar


Baah! Jag kommer somna när alla miljoner länder ska ge sina poäng D:

10 maj, 2014 22:40

Vildvittra
Elev

Avatar


Diskantklaven
Då ska du se den på norska xD
http://felixfelicis.bloggplatsen.se/2010/02/15/2548358-harry-potter-pa-norska/
Gyllene kvicken- Gullsnoppen ♥

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Älskar iaf scenen ♥

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

10 maj, 2014 22:40

Detta inlägg ändrades senast 2014-05-10 kl. 22:41
Antal ändringar: 1

Klaestron
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Baah! Jag kommer somna när alla miljoner länder ska ge sina poäng D:


Vi drack kaffe i förebyggande syfte, nu kör vi glowstick-party för att hålla igång!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F4a%2F10%2Ff9%2F4a10f99507e48014ce9db27cf1e40511.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F66%2Fce%2Fb8%2F66ceb8910643dcb428de33c43ddbc4fa.jpg

10 maj, 2014 22:41

Borttagen

Avatar


Skrivet av HP_Maja:
Diskantklaven, det vill jag med göra.
Var det bra?

Men ärligt, jag gillar Ungern!
Och slutet sen♥

Egentligen inte xD Men det var ju en upplevelse!

10 maj, 2014 22:41

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Baah! Jag kommer somna när alla miljoner länder ska ge sina poäng D:


Let us sleep together .___.

10 maj, 2014 22:41

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Klaestron:
Skrivet av Frivolt:
Baah! Jag kommer somna när alla miljoner länder ska ge sina poäng D:


Vi drack kaffe i förebyggande syfte, nu kör vi glowstick-party för att hålla igång!


haha jag gillar inte kaffe Plus att jag inte har nån som kan hålla mig vaken, till och med min katt sover



mandragora Yees!! Sleepie deepies

10 maj, 2014 22:42

Borttagen

Avatar


Frivolt: Yey! 3 nummer kvar!

10 maj, 2014 22:44

Borttagen

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Diskantklaven
Då ska du se den på norska xD
http://felixfelicis.bloggplatsen.se/2010/02/15/2548358-harry-potter-pa-norska/
Gyllene kvicken- Gullsnoppen ♥

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Älskar iaf scenen ♥

Har faktiskt sett en bit på norska, nu är nästa sak danska! ♥
Malta hade ett likadant piano som vi har på skolan

10 maj, 2014 22:45

Fellrendión
Elev

Avatar


I don't like this song...

Frivolt: Förreställ dig att jag sitter bredvid dig! Jag håller dig vaken!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

10 maj, 2014 22:45

Detta inlägg ändrades senast 2014-05-10 kl. 22:46
Antal ändringar: 1

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Frivolt: Yey! 3 nummer kvar!


Jaaaa!!! Sen väntar allt det där segaste i hela världshistorien, som är segare än tungtänjarkola....

10 maj, 2014 22:46

1 2 3 ... 25 26 27 ... 40 41 42

Forum > Off Topic > Eurovision Song Contest 2014

Du får inte svara på den här tråden.