The dark witches (prs )
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> The dark witches (prs )
|
Borttagen
|
29 mar, 2014 14:41
|
|
Borttagen
|
29 mar, 2014 14:44
|
|
Borttagen
|
29 mar, 2014 14:51
|
|
Borttagen
|
29 mar, 2014 14:52
|
|
Borttagen
|
" Ledsen att du är fånge " sa Robin
29 mar, 2014 14:53
|
|
Borttagen
|
" Det är inte ditt fel, sa Erika
29 mar, 2014 14:55
|
|
Borttagen
|
" Det känns som att det är det " sa Robin
29 mar, 2014 14:55
|
|
Borttagen
|
" men det är det inte!, sa Erika och lutade huvudet mot Robins axel.
29 mar, 2014 14:56
|
|
Borttagen
|
29 mar, 2014 14:57
|
|
Borttagen
|
Erika log. Robin var så kall.
" Vad kall du är!, sa hon
29 mar, 2014 14:59
|
Du får inte svara på den här tråden.