Old Hogwarts privatroll! :D
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Old Hogwarts privatroll! :D
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MatteSweet
Elev |
-Ska vi dra ner till Hogsmead?
Skicka gärna en uggla ;) 5 mar, 2014 18:58 |
|
Glucken
Elev |
- Jag fattar inte dig vissa dagar. Jag går och hämtar orderna kommer tillbaka snart vänta här och förstör inget
5 mar, 2014 20:29 |
|
Majis
Elev |
"Öh... får man det? Det brukar ju typ bara vara på helger man få det..." sa jag.
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 5 mar, 2014 20:44 |
|
superV
Elev |
Krabban sa att jag behöver förstöra saker. Eller sa han att jag inte skulle förstöra? Äh jag förstör ändå!
6 mar, 2014 07:25 |
|
Glucken
Elev |
Jag gick till vår kontakt och fick pappret med orderna. Sen tittade han på mig och jag högg han i halsen och bar ut kroppen utan att någon misstänkte det. Det är ju så här det går till i vår organisation
6 mar, 2014 08:04 |
|
superV
Elev |
Jag kom på en grej
- du krabban! Ska vi inte ha på oss våra kappor? Sa jag och tar på mig min bruna gammla kappa som hade en luva som var förtrollad. Jag tog på mig luvan och hela ansiktet blev skyddad av mörker
6 mar, 2014 08:06 |
|
Glucken
Elev |
- ja du har rätt
Jag tog på mig min svarta kappa med samma formel som Draken 6 mar, 2014 11:59 |
|
superV
Elev |
6 mar, 2014 12:01 |
|
Glucken
Elev |
- Ja ja tror vi gör det, hej en av dom på listan är med quitch matchen i mon
6 mar, 2014 12:38 |
|
superV
Elev |
6 mar, 2014 15:23 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen