Livet som Mutanth (Prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Livet som Mutanth (Prs)
|
Borttagen
|
" Jag var på rethumör " sa killen en kille som var på pricken lik den första killen kom
" Där är du ju Rasmus " sa killen
" men seiöst lägg dig inte i fräste killen som hette Rasmus
" Slingra dig iväg va " sa killen Rasmus suckade och gick iväg
3 mar, 2014 19:02
|
|
Borttagen
|
Olivia tittade på Theo
" Är det bättre nu?, sa hon
3 mar, 2014 19:12
|
|
Borttagen
|
Theo nickade åter hade han tappat rösten
3 mar, 2014 19:14
|
|
Borttagen
|
" Jag finns i närheten om du behöver mig, sa Olivia
3 mar, 2014 19:30
|
|
Borttagen
|
Theo log och höll for halsen den värkte
3 mar, 2014 19:32
|
|
Borttagen
|
3 mar, 2014 19:40
|
|
Borttagen
|
Theo tog pappet och penna och skrev " Jag har tappat rösten " han gav den till Olivia
3 mar, 2014 19:46
|
|
Borttagen
|
Olivia läste.
" Ojdå,vill du ha vatten?.frågade hon
3 mar, 2014 19:49
|
|
Borttagen
|
Theo visste inte om det skulle hhälpa men han nickade
3 mar, 2014 19:51
|
|
Borttagen
|
Olivia gick och hämtade ett glas vatten.
3 mar, 2014 20:06
|
Du får inte svara på den här tråden.