Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
|
Borttagen
|
"Will!" Log jag tårögt och kastade mig i hans famn.
30 jan, 2014 19:19
|
|
Borttagen
|
Jag kramade om henne hårt.
"Varför är du här?"
Mumlade jag i hennes öra.
30 jan, 2014 19:20
|
|
Borttagen
|
"Letar efter dig. Kom! Vi måste iväg från dem här vampyrerna!" Mumlade jag.
30 jan, 2014 19:26
|
|
Borttagen
|
Jag höjde lite på ögonbrynen men följde villigt med.
30 jan, 2014 19:35
|
|
Borttagen
|
Jag tog hand hand och pussade honom på munnen innan jag fortsatte springa mot Diegos hus.
30 jan, 2014 19:38
|
|
Borttagen
|
Jag kunde inte låta bli att me där jag sprang bredvid henne hand i hand.
30 jan, 2014 19:41
|
|
Borttagen
|
Jag log tillbaka mot honom.
Snart var vi framme.
30 jan, 2014 19:50
|
|
Borttagen
|
Jag höjde på ögonbrynen.
"Hur har du fått tillgång till det här?"
Frågade jag imponerat när vi klev in i huset.
-Shantel-
Jag satt fortfarande i trappen och läste en bok. När jag fick syn på Bree med en främmande kille blev jag faktiskt riktigt sur. Hur kunde hon inte ha berättat något för Diego. Jag reste mig tvärt upp.
30 jan, 2014 19:53
|
|
Borttagen
|
"Eh, nej. Hej, Shantel. Det här är en kille vid namn Will som har betytt allt för mig genom åren." Jag log
30 jan, 2014 20:02
|
|
Borttagen
|
"Du är tydligen helt blind!"
Fräste jag och försvann fort upp till Diegos rum och smällde igen dörren efter mig.
30 jan, 2014 20:04
|
Du får inte svara på den här tråden.