IvdaPivda & ErisedStone PRS
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> IvdaPivda & ErisedStone PRS
|
Borttagen
|
"Vad fin du är" säger jag till Liv och ler.
20 jan, 2014 20:14
|
|
Borttagen
|
- Tack. Säger jag glatt och rusar ut i regnet.
20 jan, 2014 20:17
|
|
Borttagen
|
Jag går ut och blir genast blöt i håret.
20 jan, 2014 20:18
|
|
Borttagen
|
Jag skakar på huvudet så att det strittar vatten från mitt hår och allt kommer på Josh. Jag skrattar.
20 jan, 2014 20:19
|
|
Borttagen
|
Jag skrattar.
"Vart ska vi gå?"
20 jan, 2014 20:21
|
|
Borttagen
|
- Vet inte. Säger jag och ler.
20 jan, 2014 20:22
|
|
Borttagen
|
"Okej" säger jag och ler tillbaka.
20 jan, 2014 20:24
|
|
Borttagen
|
20 jan, 2014 20:27
|
|
Borttagen
|
"Okej - vi kan bara göra ingenting och vara ute i regnet"
20 jan, 2014 20:30
|
|
Borttagen
|
- Ja, det kan vi. Sade jag och skrattade.
20 jan, 2014 20:31
|
Du får inte svara på den här tråden.