PRS mellan Glina2 och Luna_rav (THG)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS mellan Glina2 och Luna_rav (THG)
|
Borttagen
|
Jag sneglade mot honom.
"Känner du dig också iakttagen?" frågade jag.
30 dec, 2013 17:35
|
|
Borttagen
|
"Ja..." Mumlade jag olustigt och såg mig omkring.
För säkerhets skull tog jag fram en kniv.
Jag smygtittade på hennes ansikte.
30 dec, 2013 19:44
|
|
Borttagen
|
Jag tog handen bakom ryggen och höll om handtaget på mitt svärd.
Jag sneglade mot honom och mötte hans blick.
30 dec, 2013 19:49
|
|
Borttagen
|
"Håll dig ur ifall det blir strid." Sa jag halvviskande.
Jag ville inte att hon skulle Bli mer skadad än hon redan var.
30 dec, 2013 19:57
|
|
Borttagen
|
Jag log mot honom.
"Självklart, du måste också vara försiktig." viskade jag med ett leende.
30 dec, 2013 19:59
|
|
Borttagen
|
Jag log tillbaka och kramade henne snabbt.
Jag var glad över att ha någon bredvid mig.
30 dec, 2013 20:02
|
|
Borttagen
|
Jag log för mig själv och kramade honom.
Jag visste inte vad jag tyckte... var jag glad att jag var här eller inte?
Jag gillade att vara här med honom, men i slutet skulle vi vara tvungna att döda varandra...
30 dec, 2013 20:07
|
|
Borttagen
|
Jag släppte henne efter en stund och tittade in i hennes ögon.
Hon skulle ju vara ett enkelt byte med den ankeln, vilket var bra, för då behövde jag kanske inte döda henne själv...
Men jag skulle antagligen själv dö, så då skulle jag nye behöva leva med vetskapen om att det kanske var jag som dödat min kärlek för alltid.
30 dec, 2013 23:48
|
|
Borttagen
|
Jag tittade genast bort när han tittade mig i ögonen.
Jag ville inte vara med längre... Om jag behövde döda honom i slut ändan skulle jag aldrig förlåta mig själv.
31 dec, 2013 00:06
|
|
Borttagen
|
"Kom." Mumlade jag igen och tog hennes hand.
31 dec, 2013 00:09
|
Du får inte svara på den här tråden.