PRS(fashion7)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS(fashion7)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
TOP såg allvarligt på Elenora.
- Hur länge är du borta? 24 nov, 2013 22:18 |
|
Jessica Tonks
Elev |
"Jag vet inte...Mina föräldrar pratade om månader...till och med ett år!". Hon ville inte, ville inte lämna Top.
24 nov, 2013 22:19 |
|
Borttagen
|
TOP såg förfärat på Elenora.
- Ett år?! Sa han. - Jag....jag vet inte....kommer du att skicka mig brev? Frågade han sedan, trött i rösten. - Och lova att du inte är med någon annan!! 24 nov, 2013 22:21 |
|
Jessica Tonks
Elev |
"Men..jag vill inte skicka brev! Jag vill stanna här med dig!". Elenor föll ner i gråt och begravde ansiktet i händerna.
24 nov, 2013 22:22 |
|
Borttagen
|
- Du bör lyssna på dina föräldrar. Det...det är bara ett år! Vi ska hålla ut, okej? Och vi ska hålla kontakten och....Vänta här!!
TOP sprang runt ett tag innan han hittade den: en ring i silver som tydligen vart hans mors. Det var hans viktigaste ägo för tillfället. Han gick tillbaka till Elenora och trädde på ringen på hennes ringfinger. - För att du inte ska glömma att jag är helt och hållet din! Log han. 24 nov, 2013 22:24 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Elenor såg upp och tårarna bara rann nerför hennes kinder. "Top..." mumlade hon och studerade ringen lätt. Hon kastade sig sedan om halsen på honom. "Jag kommer sakna dig så mycket" snyftade hon. "Och...jag lovar att skriva! Och ajg tar hellre livet av mig än att vara med en annan!".
24 nov, 2013 22:27 |
|
Borttagen
|
TOP skrattade bara sorgset och höll om Elenor länge. Han kysste henne hårt.
- Jag kommer sakna dig med! Mumlade han mot hennes läppar. 24 nov, 2013 22:29 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Elenor besvarade ömt kyssen. "jag...Jag måste gå nu" mumlade hon sedan och torkade sina kinder. "Jag kommer alltid älska dig...".
(Ska vi kanske hoppa ett år framåt? Om du inte hade några andra planer xD Typ att Top kommer till slottet eller något xD)
24 nov, 2013 22:31 |
|
Borttagen
|
(Nej, det var precis vad jag tänkte föreslå XD)
- Ett år senare - 24 nov, 2013 22:32 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Elenor hade skrivit till Top varje vecka, varje söndag, hon berättade hur hon ahde det. Hon lät hela tiden sorgsen i sina brev, hon saknade honom...
Nu satt och och packade sina väskor och kände sig lyckligare än på länge, hon skulle få åka hem! Året hade egentligen inte varit dåligt, hon hade fått vara i kungens hov, lärt sig mycket nytt. Även om allt inte hade varit bra, kungens livvakt hade försökt komma inpå henne, men hon hade lyckats låsa in sig i sitt rum då. Tillslut satt hon i vagnen och log då hon såg skogen som Top bodde i.
24 nov, 2013 22:34 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen