Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Ors Hogwarts

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Ors Hogwarts

1 2 3 ... 24 25 26
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag äter upp den och dricker lite vatten. Jag reser mig upp och kollar runt i salen.

31 dec, 2013 18:15

Borttagen

Avatar


Jag går till lektionen.

31 dec, 2013 18:16

Borttagen

Avatar


Jag går till min lektion som var i förvandlingskonst.

31 dec, 2013 18:18

Borttagen

Avatar


Vi ska tydligen ha försvar mot svartkonster.

31 dec, 2013 18:35

Isabelle Granger
Elev

Avatar


Jag kollar tröttsamt upp i taket. Det är trolldomshistoria, och Binns maler drygt på om jättarnas uppror.

31 dec, 2013 21:36

Borttagen

Avatar


Om varulvar. Det lärde vi oss i första klass...

31 dec, 2013 21:47

1 2 3 ... 24 25 26

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Ors Hogwarts

Du får inte svara på den här tråden.