Ors Hogwarts
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Ors Hogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag äter upp den och dricker lite vatten. Jag reser mig upp och kollar runt i salen.
31 dec, 2013 18:15 |
|
Borttagen
|
Jag går till lektionen.
31 dec, 2013 18:16 |
|
Borttagen
|
Jag går till min lektion som var i förvandlingskonst.
31 dec, 2013 18:18 |
|
Borttagen
|
Vi ska tydligen ha försvar mot svartkonster.
31 dec, 2013 18:35 |
|
Isabelle Granger
Elev |
Jag kollar tröttsamt upp i taket. Det är trolldomshistoria, och Binns maler drygt på om jättarnas uppror.
31 dec, 2013 21:36 |
|
Borttagen
|
Om varulvar. Det lärde vi oss i första klass...
31 dec, 2013 21:47 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen