Enthopia: Luna_rav & Fellrendión
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Enthopia: Luna_rav & Fellrendión
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fellrendión
Elev |
"Trollkvinnan är väl ändå ganska trevlig, Qwanora", sa Violet.
"Hm, vad sägs om att vi pratar om vad vi ska göra efter kungen är återfunnen"? Frågade Violet. "Jag tänker i alla fall åka hem".
2 dec, 2013 17:40 |
|
Borttagen
|
"Jo, hon är rätt snäll." sa Mika och log. "Jag vet inte vad jag ska göra... Jag kanske ska stanna här." 2 dec, 2013 17:43 |
|
Fellrendión
Elev |
"Snälla Mika, din mor älskar dig! När sa du inse det"? Frågade Violet.
Hon förstod inte hur någon kunde ogilla sin familj så mycket. Hennes mor som var så snäll!
2 dec, 2013 17:45 |
|
Borttagen
|
"Det märks inte." suckade Mika men log svagt."Hon kommer över det" 2 dec, 2013 17:49 |
|
Fellrendión
Elev |
"Snälla ge henne en chans, hur kan du vara så kall"? Frågade Violet. Hon fick nästan lust att inte berätta för Mika om flykten. Men tänkte ändå göra det.
2 dec, 2013 17:52 |
|
Borttagen
|
"Jag träffar henne ändå inte." muttrade Mika. "Jag föddes så..." mumlade hon. 2 dec, 2013 17:53 |
|
Fellrendión
Elev |
2 dec, 2013 18:00 |
|
Borttagen
|
Mika gick snabbt ut ur hennes hytt och upp på däck. Hon tittade ut mot havet och satte sig ner. 2 dec, 2013 18:03 |
|
Fellrendión
Elev |
"Jag önskar att vi nådde fram snart, det finns inte mycket att göra här", sa Violet uttråkat. De längsta kryssningar hon åkt på hade bara varat i en eller två dagar. Där hade det åtminstone funnits olika aktiviteter. Förutom att de åt tillsammans så var man mest för sig själv här.
(Kan vi nu köra från när det bara är två eller en dag kvar?)
2 dec, 2013 18:08 |
|
Borttagen
|
(Javisst)
Mika gick till sin hytt och tog fram ett papper och en penna. Hon började teckna det hon såg utanför fönstret. 2 dec, 2013 18:10 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Enthopia: Luna_rav & Fellrendión
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen