Barnie och coolingen, prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Barnie och coolingen, prs
|
Borttagen
|
- Det var Horribelt! Fnissar jag.
5 nov, 2013 23:49
|
|
Borttagen
|
Jag skrattar.
"Inte så konstigt. Själv tycker jag nog att det var en lyckad dag", jag stoppar fler korvar på min tallrik.
6 nov, 2013 00:01
|
|
Borttagen
|
Jag ler.
- Ja, du fick ju inte dubbeltimme i historia!
6 nov, 2013 00:07
|
|
Borttagen
|
"Har du rätt i. Men jag tror jag uppskattar det jag lär mig, till skillnad från dig", jag ler. Det är härligt att vara lite elak ibland. Men bara mot dem man känner väl.
6 nov, 2013 00:09
|
|
Borttagen
|
Jag blänger lite.
- Jag uppskattar allt jag lär mig, alltid! Säger jag allvarligt, men brister ut i skratt nästan direkt. Gud, sämre lögn får man leta efter.
6 nov, 2013 00:11
|
|
Borttagen
|
"Du suger på att ljuga, till och med Cornelia är bättre",Cornelia ser argt upp på mig men när hon ser mitt leende skrattar hon.
6 nov, 2013 00:13
|
|
Borttagen
|
Jag skrattar ännu mer.
- Ja! Jag suger verkligen! Flämtar jag och skrattar igen.
6 nov, 2013 00:14
|
|
Borttagen
|
Cornelia ser på oss båda, sen fnittrar hon till, igen.
"men historian är ju inte såååå jobbig. Det finns värre lärare än spöken. Binns berättar ju då och då om slaget, det är ju faktiskt cool."
6 nov, 2013 00:16
|
|
Borttagen
|
- Äsch, var inte dum! Tråkigare lektion får man leta efter!
6 nov, 2013 00:17
|
|
Borttagen
|
Jag ler. Jo, lite sannt kan det ligga i det hon säger, det finns inget tråkigare i en trollkarls eller häxskola.
6 nov, 2013 00:19
|
Du får inte svara på den här tråden.