ORS
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ORS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Bra, jag tjänade tio poäng", jag ler och tar lite mat.
24 okt, 2013 23:24 |
|
Borttagen
|
"Pfft, ammatör. Fick 40."
24 okt, 2013 23:24 |
|
Borttagen
|
"Hallå, har någon glömt att jag hade ÖRTLÄRA?! Det är omöjligt att få poäng då..."
24 okt, 2013 23:26 |
|
Testralis
Elev |
"Kom Karah! Vi sätter oss med Linda och Brian!" Ropar jag men med utan framgång. "Jag tror inte det, jag sätter mig hos Lisa" svarar hon och tittar med avsmak på Brian och Pling. Jag suckar och går och sätter mig hos Pling, Brian och Erik. "Hej hörrni! Hur var era första lektioner?"
Ta en titt på min ff:D: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=36897&page=#p2387479
24 okt, 2013 23:27 |
|
Borttagen
|
"Vad är det med henne?", jag ser bort mot Lisa och Karah.
24 okt, 2013 23:28 |
|
Borttagen
|
"Hej Cornelia! Hur många poäng har du samlat in till oss?? Och när ska du gå ut med Brian?"
24 okt, 2013 23:29 |
|
Testralis
Elev |
"Du vet hur hon är" säger jag och himlar med ögonen. "Hon tycker att ni har en negativ inverkan på henne eftersom att ni inte bryr er om skolan lika mycket som hon gör". "Jag samlade in 60 poäng! PLING! Lägg av!"
Ta en titt på min ff:D: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=36897&page=#p2387479
24 okt, 2013 23:29
Detta inlägg ändrades senast 2013-10-24 kl. 23:30
|
|
Borttagen
|
Jag nickar instämmande. "KARAH! KOM OCH LEK MED MIG OCH BRIAAAN!!" skriker jag sedan.
24 okt, 2013 23:30 |
|
Borttagen
|
"Okej, men jag var ju så snygg enligt typ alla igår..." , jag fnissar åt mig själv och ignorerar Plings kommentar.
24 okt, 2013 23:31 |
|
Testralis
Elev |
"Mm.. Du var snygg", säger jag frånvarande.
Ta en titt på min ff:D: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=36897&page=#p2387479
24 okt, 2013 23:32 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen