Roll mellan Justme! och ErisedStone :)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Roll mellan Justme! och ErisedStone :)
|
Borttagen
|
5 nov, 2013 15:20
|
|
Borttagen
|
Jag tvekade en stund men steg sedan upp jag med. Jag undrade vad alla tänkte om mig då jag mittiallt blev vän med en av skolans populäraste killar.
5 nov, 2013 15:23
|
|
Borttagen
|
Jag tog Cassandra i handen och började i in i korridoren.
5 nov, 2013 15:25
|
|
Borttagen
|
Jag tittade förvånat upp på Niall och log. Lina tittade på mig med uppspärrade ögon. Jag tittade ner i golvet och försökte ignorera alla blickar.
5 nov, 2013 15:27
|
|
Borttagen
|
Eric stod med sitt gäng.
"Jag visste det!" Hörde jag honom viska.
Jag himlade med ögonen och struntade i honom.
5 nov, 2013 15:29
|
|
Borttagen
|
Jag blängde på Eric och släppte Nialls hand vid klassen.
5 nov, 2013 15:31
|
|
Borttagen
|
Jag tog mina grejor och satte mig på min plats i klassrummet, bredvid Johanna.
Typiskt, tänkte jag.
Hon var skvallertanten i klassen och lyckades alltid få mig att berätta något.
5 nov, 2013 15:33
|
|
Borttagen
|
Jag tog min väska och satte mig på min plats. Lina sprang till platsen brevid mig.
- Berätta allt ! Sade hon och såg nyfiket på mig.
- Om vad ? Undrade jag fast jag väl visste vad hon menade. Hon himlade med ögonen.
- Du vet nog. Sade hon.
- Det finns inget att berätta. Snäste jag och tog min dagbok.
5 nov, 2013 15:37
|
|
Borttagen
|
Jag låtsades inte om Johanna i början. Hon sa ingenting, men hon stirrade på mig och andades högljutt för att få min uppmärksamhet.
"Okej, vad?" sa jag tillslut.
Hon flinade.
"Är det sant? Zayn sa att ni satt på en bänk ihop i morse" sa hon och fnittrade.
5 nov, 2013 20:25
|
|
Borttagen
|
- Vad trevlig du är idag då. Sade Lina och vände sig mot tavlan. Jag suckade och himlade med ögonen.
-Förlåt då. Sade jag och började skissa något i mitt häfte.
5 nov, 2013 20:30
|
Du får inte svara på den här tråden.