(Prs) evee och Elinthemagicwitch
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) evee och Elinthemagicwitch
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Okej då,sa jag tyst och gick därifrån
3 sep, 2013 14:55 |
|
evee
Elev |
3 sep, 2013 14:56 |
|
Borttagen
|
Jag tänkte på Melodi. Jag älskade henne fortfarande,men hon gillade bara Tobbe som hade misshandlat henne i flera år.
Jag öppnade dörren till mitt rum och la mig på sängen 3 sep, 2013 14:59 |
|
evee
Elev |
(rollar Abby nu)
Jag satt fortfarande i trappan och väntade på Jack, nu var det inte för att ligga ja ville få tag i honom. ![]() ![]()
3 sep, 2013 15:01 |
|
Borttagen
|
Jag tog upp mobilen och gick in på bilder.
Dem flesta bilder var på mig och Melodi.Vi hade varit ihop längst. Jag skickade ett sms till henne. "Jag älskar dig/J 3 sep, 2013 15:04 |
|
evee
Elev |
Det ploppade upp "Jack skickade ett meddelande" uppe i hörnet, jag raderade det utan att läsa det.
Jag skickade ett sms till honom. "Jag är helt ointresserad, stör Abby istället! ![]() ![]()
3 sep, 2013 15:07 |
|
Borttagen
|
Jag hade bestämt mig för att skita I Både Melodi och Abby. Eftersom att dem var syskon så var dem nog likadana.
Jag gick ut ur rummet och började gå ner för trapporna 3 sep, 2013 15:10 |
|
evee
Elev |
3 sep, 2013 15:11 |
|
Borttagen
|
Plötsligt fick jag syn på Abby. Jag suckade och gick sedan förbi henne.
3 sep, 2013 15:13 |
|
evee
Elev |
"Bling" hördes från min telefon och jag tog upp den, det var Kasper. Hur hade han fått mitt nummer?
"Tja, babe" stod det i den lilla rutan. "Du satt bredvid mig till middagen, ska jag automatiskt vara tänd då?" svarade jag och la ner mobilen. ![]() ![]()
3 sep, 2013 15:18 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) evee och Elinthemagicwitch
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen