[PRS] Dragon Fantasy & Scorpius-Hyperion-Malfoy
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > [PRS] Dragon Fantasy & Scorpius-Hyperion-Malfoy
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Inte?" frågar Lian med en liten hoppfull ton i sin röst medans hans blick är fast på hennes ansikte.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 8 sep, 2013 09:59 |
|
Vildvittra
Elev |
"Nej, om du står ut med mig så." sa Andrea med ett snett leende mot honom, skulle han orka med henne?
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 8 sep, 2013 10:03 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
Han nickar snabbt, nästan barnsligt med ett litet leende, som visar att han kommer att orka med henne.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 8 sep, 2013 10:06 |
|
Vildvittra
Elev |
"Tack, tror du verkligen det? Du behöver inte, det är jobbigt nogatt stå ut med mig ssjälv." sa hon och såg på honom..
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 8 sep, 2013 10:15 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Jag klarar det, hur kan du ens tro att du är jobbig." suckar han lite men han ler fortfarande ett litet men varmt leende.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 8 sep, 2013 10:16 |
|
Vildvittra
Elev |
"För jag är det, men tack." sa hon nu leende och tar lätt Hans hand. "Trodde jag inte skulle få vänner här." sa hon sedan.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 8 sep, 2013 10:25 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Jag tycker inte det, inte alls" säger Lian och kramar hennes hand. "Varför trodde du inte det?" Frågar han.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 8 sep, 2013 11:24 |
|
Vildvittra
Elev |
Andrea rycker på axlarna. vet inte säger hon, "Trodde alla skulle vara avogt inställd, du vet. Fel elevhem och från fel land och skola." sa hon trött.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 8 sep, 2013 11:31 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Dom flesta är inte sånna" ler han lite. "Men Slytherin har ett bra hem endå ett dåligt rykte,det spelar ingen roll vart ifrån du kommer" säger han ärligt.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 8 sep, 2013 12:04 |
|
Vildvittra
Elev |
Andrea ler lite, "Nej, jag gillar Slytherin, det är mitt hem, det enda jag hör hemma i. Men ja, det finns inget som säger att jag skall vara ond bara för att." sa hon och log snett.
(Vi borde göra ett roll då de är med i fenixorden xD ^^ men Harry och allt på Grimaldeplan ^^) "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 8 sep, 2013 12:12 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > [PRS] Dragon Fantasy & Scorpius-Hyperion-Malfoy
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen