(PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
- James...väldigt fel, men väldigt rätt. konstaterade jag utan vidare.
- Zen då? frågar jag. 31 aug, 2013 17:33 |
|
Queen Boo
Elev |
"Vad menar du med James? Varför behandlar han mig som han gör?"
jag är jättecoolig älska mig plz 31 aug, 2013 17:34 |
|
Borttagen
|
- James gillar dig.
31 aug, 2013 17:42 |
|
Queen Boo
Elev |
"Visst. Jättekul"
jag är jättecoolig älska mig plz 31 aug, 2013 17:46 |
|
Borttagen
|
Lol! Min mobil skummar sig...
31 aug, 2013 17:46 |
|
Queen Boo
Elev |
Lol. Inte bra att hälla tvål och vatten på den va? Okej, det där var det nog bara jag och kotte7 som kan fatta.
-------------- Jag suckade. jag är jättecoolig älska mig plz 31 aug, 2013 20:58 |
|
Borttagen
|
Haha!
----------- - Jo, men jag är seriös, det syns på hans ögon. 31 aug, 2013 21:15 |
|
Queen Boo
Elev |
"Hmm... han är faktiskt rätt söt"
jag är jättecoolig älska mig plz 31 aug, 2013 21:15 |
|
Borttagen
|
- Ursäkta?!? utbrast jag.
- Rätt söt? 31 aug, 2013 21:18 |
|
Queen Boo
Elev |
"Okej, han är urgullig!"
jag är jättecoolig älska mig plz 31 aug, 2013 21:24 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen