(Prs) JustMe! och ginny 23
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> (Prs) JustMe! och ginny 23
|
Borttagen
|
Oki  ska vi fortsätt rollet eller vad tycker du Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: JustMe! har du skapat en ny eller är det någon Helt annan?
Jag är new ginny 23 om du undrar Jag är samma person men har en annan andvändare.
20 jan, 2014 21:45
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Oki  ska vi fortsätt rollet eller vad tycker du Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: JustMe! har du skapat en ny eller är det någon Helt annan?
Jag är new ginny 23 om du undrar Jag är samma person men har en annan andvändare. Kommer inte typ ihåg något från rollet  //
20 jan, 2014 21:48
|
|
Borttagen
|
Läs  om du orkar, JustMe! 
20 jan, 2014 21:49
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Läs  om du orkar, JustMe! Kan inte vi göra nytt? Cx
23 jan, 2014 19:29
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Läs  om du orkar, JustMe! Kan inte vi göra nytt? Cx '
Måste vi köra HP?
23 jan, 2014 19:30
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Läs  om du orkar, JustMe! Kan inte vi göra nytt? Cx '
Måste vi köra HP? Nix
23 jan, 2014 19:33
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Läs  om du orkar, JustMe! Kan inte vi göra nytt? Cx '
Måste vi köra HP? Nix
Vad ska vi köra?
23 jan, 2014 19:34
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Läs  om du orkar, JustMe! Kan inte vi göra nytt? Cx '
Måste vi köra HP? Nix
Vad ska vi köra? Uggla så bestämmer vi där
23 jan, 2014 19:34
|
Du får inte svara på den här tråden.