Scorpius & Rose, förbjuden kärlek (Next Generation)
Forum > Fanfiction > Scorpius & Rose, förbjuden kärlek (Next Generation)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ariana Potter
Elev |
Ååååååååååååååh!!! Lova att länka här om du skriver en ny FF!! ♥♥♥♥ du är helt Awsome! Blir det fortsättning på detta? Med deras barn? Eller vill du ta en paus från skrivandet? Kommer aldrig sluta bevaka denna tråd, även om det inte kommer några nya kapitel.
22 aug, 2013 07:19 |
|
C3R4
Elev |
Skrivet av Mixy: C3R4 Haha såklart! Förresten, kommer du ihåg att du var min första läsare? Haha, jag ville bara säga det, så tack!♥ Såklart jag gör, jag var med ända in i slutet. ♥ ♡2NE1♡BIGBANG♡akmu♡ 22 aug, 2013 08:35 |
|
Alma123!!
Elev |
jättebra! men synd att den är slut, känn ingen press men du MST sriva en ny ff jag lovar uggla mig och jag kommer läsa!
"Man måste väl inte ha en belöning att se fram emot för att kämpa? Att ha kämpat kan väl vara belöning nog!" -Sagt under HP-eventet Riddikulus 2013. Enda gången jag backar är när jag tar sats! 22 aug, 2013 14:10 |
|
Borttagen
|
Bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
22 aug, 2013 16:20 |
|
Chilnava
Elev |
Den var såå bra!!!!!!!!!!
LÄS GÄRNA MIN FANFIC "I'm nobody, just nobody..." SKULLE GÖRA MIG SUPERDUPERGLAD!:D:3 http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=39569&page=1#p2670456
22 aug, 2013 17:36 |
|
§ Hedwig §
Elev |
Det var helt Awesome!! (det är den fortfarande!) ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Tagga mig om du skriver en ny! (OM du vill!) ![]()
22 aug, 2013 18:51 |
|
Alma123!!
Elev |
skriv!!
"Man måste väl inte ha en belöning att se fram emot för att kämpa? Att ha kämpat kan väl vara belöning nog!" -Sagt under HP-eventet Riddikulus 2013. Enda gången jag backar är när jag tar sats! 1 sep, 2013 07:32 |
|
Mixy
Elev |
Hej på er alla!
Jag är ledsen att jag inte har skrivit någonting varken här eller på min blogg, men det har varigt väldigt stressigt och omtumlande för mig den senaste veckan. Jag vet inte när jag kommer att börja skriva igen, men ni får vara beredda på att det kan ta en tag. --Stella♥ "Bokhandlare by day, misslyckad författare by night" 1 sep, 2013 12:58 |
|
Borttagen
|
Jadå jag lovar att jag tänker bevaka den hära fanfictionen tills du skriver en fortsättning
1 sep, 2013 18:49 |
|
§ Hedwig §
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jadå jag lovar att jag tänker bevaka den hära fanfictionen tills du skriver en fortsättning Jag med! ![]()
1 sep, 2013 20:34 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen