Vem vill ni spela?
Forum > Harry Potter > Vem vill ni spela?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MatteSweet
Elev |
jag skulle vilja spela harry potter
Skicka gärna en uggla ;) 4 aug, 2012 11:34 |
|
Ron lovegod
Elev |
Cedric
4 aug, 2012 11:35 |
|
MissAnna<33Draco<33
Elev |
Snape
[img]http://cs5157.userapi.com/u56341297/docs/912935e302e4/tumblr_m31mtw4bsU1r3tyqso1_r1_500.gif[img] 4 aug, 2012 13:27 |
|
Borttagen
|
Peter, men hade passat bäst som Snape.
4 aug, 2012 13:52 |
|
Bittersweet
Elev |
4 aug, 2012 14:06 |
|
Celest Gaunt
Elev |
VOLDEMORT!
"The boy who lived come to die!" *elakt skratt* -------------- Fast jag är av fel kön. Så det vore nog roligare att spela Hermione bara för att jag är så teaterintresserad och hon är den största kvinnliga rollen! 4 aug, 2012 14:08 |
|
Emelesey
Elev |
Hermione eller Ginny
4 aug, 2012 14:52 |
|
Erica
Elev |
4 aug, 2012 15:02 |
|
Conflate
Elev |
Jag tycker du skulle vara otroligt kul att spela Luna, hon har en sådan underbar personlighet! Och teaternörd som jag är så skulle Hermione också vara kul att spela. ^^
4 aug, 2012 15:39 |
|
Borttagen
|
Draco
4 aug, 2012 16:12 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen