Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Efter kriget, Efter allt.

Forum > Fanfiction > Efter kriget, Efter allt.

1 2 3 ... 24 25 26
Användare Inlägg
Hedwig96
Elev

Avatar


SUPER!!

18 mar, 2013 18:47

Lillan Potter
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lillan Potter:
Skrivet av Borttagen:
Åh, snälla lIllan!! GE OSS EN TILL!


I nya tråden ja, andra delen!



VART ÄR TRÅDEN???!!!!!

Den görs imorgon, den kommer heta:

Mitt andra år på Hogwarts


Och då kommar jag att skriva ur Nadjas perspektiv(mest) och "jag" i form!

18 mar, 2013 20:46

Borttagen

Avatar


Skrivet av Lillan Potter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lillan Potter:
Skrivet av Borttagen:
Åh, snälla lIllan!! GE OSS EN TILL!


I nya tråden ja, andra delen!



VART ÄR TRÅDEN???!!!!!

Den görs imorgon, den kommer heta:

Mitt andra år på Hogwarts


Och då kommar jag att skriva ur Nadjas perspektiv(mest) och "jag" i form!
Skrivet av Lillan Potter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lillan Potter:
Skrivet av Borttagen:
Åh, snälla lIllan!! GE OSS EN TILL!


I nya tråden ja, andra delen!



VART ÄR TRÅDEN???!!!!!

Den görs imorgon, den kommer heta:

Mitt andra år på Hogwarts


Och då kommar jag att skriva ur Nadjas perspektiv(mest) och "jag" i form!
Skrivet av Lillan Potter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lillan Potter:
Skrivet av Borttagen:
Åh, snälla lIllan!! GE OSS EN TILL!


I nya tråden ja, andra delen!



VART ÄR TRÅDEN???!!!!!

Den görs imorgon, den kommer heta:

Mitt andra år på Hogwarts


Och då kommar jag att skriva ur Nadjas perspektiv(mest) och "jag" i form!



YESS!!!!!
DU MÅSTE LÄNKA LILLAN!!!!

18 mar, 2013 21:31

Lillan Potter
Elev

Avatar


Okej. Jag tror den görs nu eller ikväll. Första kapitlet kommer ikväll. Men tråden skapas nu.

19 mar, 2013 07:15

Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av Lillan Potter:
Okej. Jag tror den görs nu eller ikväll. Första kapitlet kommer ikväll. Men tråden skapas nu.


YES! LÄNGTAR!

19 mar, 2013 07:41

Lillan Potter
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lillan Potter:
Okej. Jag tror den görs nu eller ikväll. Första kapitlet kommer ikväll. Men tråden skapas nu.


YES! LÄNGTAR!

Haha, jag med!

19 mar, 2013 07:56

lily, luna
Elev

Avatar


Skrivet av Lillan Potter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lillan Potter:
Okej. Jag tror den görs nu eller ikväll. Första kapitlet kommer ikväll. Men tråden skapas nu.


YES! LÄNGTAR!

Haha, jag med!

Jag med

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F76%2F2TY7.gif 

19 mar, 2013 17:03

Elzyii
Elev

Avatar


Hihi jag heter Nadja! :' Lite kul bara... hehe!
Men superbra skrivet

Läs gärna min ff:n om Draco <3 Läser gärna din som gengäld, och för att jag älskar att läsa! https://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=51873

19 mar, 2013 21:35

Elina Weasley
Elev

Avatar


ASAJÄVLIHGTSUPERMEGAAWEDSOMEBRA!

LÄS MIN SYSTERS FANFICTION! DEN HETER: Efter kriget, Efter allt LÄS TACK!

28 mar, 2013 11:14

1 2 3 ... 24 25 26

Forum > Fanfiction > Efter kriget, Efter allt.

Du får inte svara på den här tråden.