PRS mellan Lolly0101 och Sirius Orion Black
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan Lolly0101 och Sirius Orion Black
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lolly0101
Elev |
"Ja " sa jag och slog i huvudet i en sten
12 feb, 2013 16:29 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Jag börjar skratta när min långa vän grimaserar och håller handen vid huvudet.
"Se upp, marken här inne är rätt ojämn" I would have died! I would have died rather than betray my friends 12 feb, 2013 16:35 |
|
Lolly0101
Elev |
"Ja, Jag märkte det" sa jag och flina
12 feb, 2013 16:38 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
"Vi får vara försiktiga med elden. Vi måste placera den så att röken kan ta sig ut. Annars kvävs vi."
I would have died! I would have died rather than betray my friends 12 feb, 2013 16:44 |
|
Lolly0101
Elev |
"Ja , Kanske här. Det finns lite hål i taket här"
12 feb, 2013 17:04 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
"Blir bra."
I would have died! I would have died rather than betray my friends 12 feb, 2013 17:14 |
|
Lolly0101
Elev |
"Okej"
12 feb, 2013 20:49 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
"Gör du upp eld eller ska jag?"
Jag håller tyst om att jag helst vill lägga mig ner och vila. Det känns som om min kropp håller på att spricka i tusen bitar. I would have died! I would have died rather than betray my friends 12 feb, 2013 22:07 |
|
Lolly0101
Elev |
"Du , Jag har alldrig varit så bra på det "
13 feb, 2013 15:08 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Jag säger inget utan sätter mig bara ner för att göra upp elden. På vägen hit samlade jag några små torra kvistar och större grenar för att kunna göra eld. Det är något jag brukar göra.
I would have died! I would have died rather than betray my friends 13 feb, 2013 15:12 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan Lolly0101 och Sirius Orion Black
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen