Kolla hit! Uppe hela natten med Mugglis!
Forum > Mugglarportalen > Kolla hit! Uppe hela natten med Mugglis!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
OliverPhelps
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag höll på att säga att jag ska spela flöjt när min familj har gått och lagt sig, men sen kom jag på att det kanske inte var en sån bra idé :C Jag ska måla naglarna när mamma och pappa har gått och lagt sig c: HAHA ♥ Jag ska äta kakor när mian föräldrar lagt sig :p
28 dec, 2012 22:30 |
|
Borttagen
|
^ OMNOm
28 dec, 2012 22:30 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag höll på att säga att jag ska spela flöjt när min familj har gått och lagt sig, men sen kom jag på att det kanske inte var en sån bra idé :C Jag ska måla naglarna när mamma och pappa har gått och lagt sig c: Haha, jag tycker det låter som en utmärkt idé! =D =) - just like themarauder 28 dec, 2012 22:30 |
|
MissLollo
Elev |
Skrivet av Borttagen: Rött blir säkert snyggt om du har det! Look here, my friends: ![]() OCH det ska passa till den här: vackra flaggan (Med något mattare färger ^.^) eftersom aatt den är på mitt halsband och min tröja.Så, vilket ska jag ta? c:
28 dec, 2012 22:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av themarauder: Well, let's do it then, vi får väl se hur glada dom blir C:Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag höll på att säga att jag ska spela flöjt när min familj har gått och lagt sig, men sen kom jag på att det kanske inte var en sån bra idé :C Jag ska måla naglarna när mamma och pappa har gått och lagt sig c: Haha, jag tycker det låter som en utmärkt idé! =D 28 dec, 2012 22:31 |
|
MissLollo
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag vill gärna höra resultatet sen x)Skrivet av themarauder: Well, let's do it then, vi får väl se hur glada dom blir C: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag höll på att säga att jag ska spela flöjt när min familj har gått och lagt sig, men sen kom jag på att det kanske inte var en sån bra idé :C Jag ska måla naglarna när mamma och pappa har gått och lagt sig c: Haha, jag tycker det låter som en utmärkt idé! =D
28 dec, 2012 22:33 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av themarauder: Well, let's do it then, vi får väl se hur glada dom blir C: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag höll på att säga att jag ska spela flöjt när min familj har gått och lagt sig, men sen kom jag på att det kanske inte var en sån bra idé :C Jag ska måla naglarna när mamma och pappa har gått och lagt sig c: Haha, jag tycker det låter som en utmärkt idé! =D din familj: ![]() =) - just like themarauder 28 dec, 2012 22:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MissLollo: Jag kom på att det kanske blev liiite för många, så jag lottade då blev det dessa två: Skrivet av Borttagen: Rött blir säkert snyggt om du har det! Look here, my friends: ![]() OCH det ska passa till den här: vackra flaggan (Med något mattare färger ^.^) eftersom aatt den är på mitt halsband och min tröja.Så, vilket ska jag ta? c: C;28 dec, 2012 22:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av themarauder: HAhA ja XDSkrivet av Borttagen: Skrivet av themarauder: Well, let's do it then, vi får väl se hur glada dom blir C: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag höll på att säga att jag ska spela flöjt när min familj har gått och lagt sig, men sen kom jag på att det kanske inte var en sån bra idé :C Jag ska måla naglarna när mamma och pappa har gått och lagt sig c: Haha, jag tycker det låter som en utmärkt idé! =D din familj: 28 dec, 2012 22:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av MissLollo: Jag kom på att det kanske blev liiite för många, så jag lottade då blev det dessa två: Skrivet av Borttagen: Rött blir säkert snyggt om du har det! Look here, my friends: ![]() OCH det ska passa till den här: vackra flaggan (Med något mattare färger ^.^) eftersom aatt den är på mitt halsband och min tröja.Så, vilket ska jag ta? c: C; Jättebra! Du har inget blått då? 28 dec, 2012 22:35 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen