Wilma och äventyret!
Forum > Fanfiction > Wilma och äventyret!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EMELESEL
Elev |
det kanske var jan som gjorde?
26 feb, 2011 12:00 |
|
Borttagen
|
jaaa vilken odåga till vän nni är de bästa vännerna på hela jorden kolla på min profil
26 feb, 2011 12:00 |
|
hifi
Elev |
26 feb, 2011 12:01 |
|
Simonlack
Elev |
Men varför ska du sluta skriva?
Lily and James one of the cutest couple of time! 26 feb, 2011 12:01 |
|
hifi
Elev |
26 feb, 2011 12:02 |
|
Simonlack
Elev |
Men man ska ju skriva för man älskar att skriva man ska ju strunta i hur lite läsare man har man behöver inga läsare bara en story och att ha kul räcker man skriver ju inte för man tycker om beröm och uppmärsamhet eller?
Lily and James one of the cutest couple of time! 26 feb, 2011 12:03 |
|
hifi
Elev |
Skrivet av Simonlack: Men man ska ju skriva för man älskar att skriva man ska ju strunta i hur lite läsare man har man behöver inga läsare bara en story och att ha kul räcker man skriver ju inte för man tycker om beröm och uppmärsamhet eller? Det tycker jag med !!!!!!!!!!
26 feb, 2011 12:04 |
|
Simonlack
Elev |
Tusan jag glömde k på uppmärksamhet
Lily and James one of the cutest couple of time! 26 feb, 2011 12:07 |
|
Borttagen
|
ja men kan ni säga några positiva saker om Wilma och äventyret för jag verkar har vaknat på fel sida idag och om jag tycker ni var jättesnälla skriver jag ett kapitel nu
26 feb, 2011 12:08 |
|
NEWBORN
Elev |
Wilma och äventyret är bra men jag tycker inte att du ska tävla med Luna 1 om vem som får flest kommentarer om den. Jag tycker heller inte att du ska göra reklam för den, låt folk hitta till din fanfiction, för ibland kan vissa bli irriterade av "reklam". Man ska skriva för att man tycker om att göra det, inte för att folk ska läsa. Du ska heller inte tävla om vem som har bäst fanfiction med Luna 1 för man kan inte tävla om det. T.ex jag tycker att HP böckerna är de bästa böckerna jag någonsin läst, medans min kompis tycker att de är de sämsta, alla har olika smak. Vissa kanske tycker att Wilma och äventyret är mycket bättre än den fanfiction Luna 1 skrev, vissa inte, det är bara att acceptera. Jag hatar lakris vissa älskar det, alla har olika smak.
26 feb, 2011 12:21 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen