NaNoWriMo 2012!
Forum > Off Topic > NaNoWriMo 2012!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
LucyMalfoy
Elev |
Skrivet av tigi: Skrivet av LucyMalfoy :Skrivet av Tvilling: Har skrivit totalt 6461 ord! Målet idag är att komma över 7000. ^^ Det är inte snällt Vad är inte snällt? Att hon har skrivit mer än mig Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 2 nov, 2012 17:22 |
|
hyperion
Elev |
Har hamnat lite på efterkälken, började nyss, men är inte säkert att jag ska delta heller för SKOLA osv. Men kör på lite nu och ser vad mycket jag orkar med
![]()
2 nov, 2012 17:28 |
|
Prue
Elev |
Skrivet av LucyMalfoy :Skrivet av tigi: Skrivet av LucyMalfoy :Skrivet av Tvilling: Har skrivit totalt 6461 ord! Målet idag är att komma över 7000. ^^ Det är inte snällt Vad är inte snällt? Att hon har skrivit mer än mig Äsch, 2 nov, 2012 17:41 |
|
Borttagen
|
2318 ord hittils och jag tror jag slutar för idag.
Idétorka suger! 2 nov, 2012 18:40 |
|
tigi
Elev |
2 nov, 2012 19:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av tigi: Jag har typ... 1000 ord, haha 10 019 ord och det får vara nog för idag. Nu ska jag spela tevespel min man och min lillebror. 2 nov, 2012 19:01 |
LucyMalfoy
Elev |
Skrivet av tigi: 10 019 ord och det får vara nog för idag. Nu ska jag spela tevespel min man och min lillebror. Jag kan inte rösta på fler inlägg idag. Vill rösta på ditt inlägg Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 2 nov, 2012 19:10 |
|
Caius
Elev |
Ok, nu har jag skrivit klart min andra novell och känner mig lite smånöjd med dagens dos av anime... Så nu ska jag fortsätta skriva...
Dock insåg jag att det är världen sämsta kombination att sitta och skriva en novell på engelska först och sedan hoppa över till svenska, för nu kommer jag bara på orden jag är ute efter att skriva ned på engelska istället för på svenska... x'd Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 2 nov, 2012 19:11 |
|
Li
Biträdande rektor |
6500 ord, vill nog komma över 7000 ord idag men sedan får det räcka!
without something there is no nothing 2 nov, 2012 19:12 |
LucyMalfoy
Elev |
Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 2 nov, 2012 19:13 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen