Vi för alltid (L/J) Sv
Forum > Fanfiction > Vi för alltid (L/J) Sv
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
ni fattar yu inte jag har världens fobi o cp skada o har jävliga problem här hemma FATTA
9 feb, 2013 17:41 |
|
Minihäst
Elev |
Skrivet av Borttagen: ojdå stackare ni fattar yu inte jag har världens fobi o cp skada o har jävliga problem här hemma FATTA Om dina problem hemme kan du prata med ngn kanske en kurator, skolsköterska eller helt enkelt en vuxen du litar på. För man måste inte spamma för att allt är jobbigt.. another day, another slay 10 feb, 2013 09:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Minihäst: Skrivet av Borttagen: ojdå stackare ni fattar yu inte jag har världens fobi o cp skada o har jävliga problem här hemma FATTA Om dina problem hemme kan du prata med ngn kanske en kurator, skolsköterska eller helt enkelt en vuxen du litar på. För man måste inte spamma för att allt är jobbigt.. Jag håller med dig Minihäst. Snälla spamma Miley, det blir så mycket roligare på den här tråden om du inte spammar. Skriv beröm eller liknande istället! 10 feb, 2013 09:38 |
|
Ginny Weasley 01
Elev |
Skulle kommit ut ett låååååååångt kapitel idag. Men min buss kom lite sent så jag och några kompisar kom hem senare. Men lovar. På fredag!
[img]http:/ 26 feb, 2013 19:02 |
|
Minihäst
Elev |
Skrivet av Ginny Weasley 01: haha vet hur det är med sena bussar.. -.-" men fredag dåe jaow ^^Skulle kommit ut ett låååååååångt kapitel idag. Men min buss kom lite sent så jag och några kompisar kom hem senare. Men lovar. På fredag! another day, another slay 26 feb, 2013 19:11 |
|
chokladgrodan:D
Elev |
Jippi!!!ett nytt kapitel på fredag!!!
*blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e... 26 feb, 2013 19:13 |
|
Ginny Weasley 01
Elev |
Och om det inte kommer då får ni två kakor! ;D
[img]http:/ 26 feb, 2013 19:17 |
|
chokladgrodan:D
Elev |
Okej,då vet vi det
*blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e... 26 feb, 2013 19:19 |
|
Minihäst
Elev |
(Allt om inte kapitlet kommer har jag vissa krav i sånna falla...)
Jag vill ha bilder på världens finaste kakor så att jag kan sitt och dräggla framför datorn ^^ annars kan du skicka på posten =) another day, another slay 26 feb, 2013 19:28 |
|
Ginny Weasley 01
Elev |
Skrivet av Minihäst: (Allt om inte kapitlet kommer har jag vissa krav i sånna falla...) Jag vill ha bilder på världens finaste kakor så att jag kan sitt och dräggla framför datorn ^^ annars kan du skicka på posten =) Så typiskt dej Minihäst [img]http:/ 26 feb, 2013 19:32 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen