Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vi för alltid (L/J) Sv

Forum > Fanfiction > Vi för alltid (L/J) Sv

1 2 3 ... 25 26 27 ... 35 36 37
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


ni fattar yu inte jag har världens fobi o cp skada o har jävliga problem här hemma FATTA

9 feb, 2013 17:41

Minihäst
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
ni fattar yu inte jag har världens fobi o cp skada o har jävliga problem här hemma FATTA
ojdå stackare men är det en anledning att förstöra för andra?
Om dina problem hemme kan du prata med ngn kanske en kurator, skolsköterska eller helt enkelt en vuxen du litar på.
För man måste inte spamma för att allt är jobbigt..

another day, another slay

10 feb, 2013 09:32

Borttagen

Avatar


Skrivet av Minihäst:
Skrivet av Borttagen:
ni fattar yu inte jag har världens fobi o cp skada o har jävliga problem här hemma FATTA
ojdå stackare men är det en anledning att förstöra för andra?
Om dina problem hemme kan du prata med ngn kanske en kurator, skolsköterska eller helt enkelt en vuxen du litar på.
För man måste inte spamma för att allt är jobbigt..



Jag håller med dig Minihäst. Snälla spamma Miley, det blir så mycket roligare på den här tråden om du inte spammar. Skriv beröm eller liknande istället!

10 feb, 2013 09:38

Ginny Weasley 01
Elev

Avatar


Skulle kommit ut ett låååååååångt kapitel idag. Men min buss kom lite sent så jag och några kompisar kom hem senare. Men lovar. På fredag!

[img]http:/

26 feb, 2013 19:02

Minihäst
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny Weasley 01:
Skulle kommit ut ett låååååååångt kapitel idag. Men min buss kom lite sent så jag och några kompisar kom hem senare. Men lovar. På fredag!
haha vet hur det är med sena bussar.. -.-" men fredag dåe jaow ^^

another day, another slay

26 feb, 2013 19:11

chokladgrodan:D
Elev

Avatar


Jippi!!!ett nytt kapitel på fredag!!!

*blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e...

26 feb, 2013 19:13

Ginny Weasley 01
Elev

Avatar


Och om det inte kommer då får ni två kakor! ;D

[img]http:/

26 feb, 2013 19:17

chokladgrodan:D
Elev

Avatar


Okej,då vet vi det

*blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e...

26 feb, 2013 19:19

Minihäst
Elev

Avatar


(Allt om inte kapitlet kommer har jag vissa krav i sånna falla...)


Jag vill ha bilder på världens finaste kakor så att jag kan sitt och dräggla framför datorn ^^ annars kan du skicka på posten =)

another day, another slay

26 feb, 2013 19:28

Ginny Weasley 01
Elev

Avatar


Skrivet av Minihäst:
(Allt om inte kapitlet kommer har jag vissa krav i sånna falla...)


Jag vill ha bilder på världens finaste kakor så att jag kan sitt och dräggla framför datorn ^^ annars kan du skicka på posten =)


Så typiskt dej Minihäst

[img]http:/

26 feb, 2013 19:32

1 2 3 ... 25 26 27 ... 35 36 37

Forum > Fanfiction > Vi för alltid (L/J) Sv

Du får inte svara på den här tråden.