Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Danmark, finare stränder och varmare x) Okej, det beror väl på var man är i Norge.
13 aug, 2012 12:26 |
|
Borttagen
|
Norge helt klart! :o
Jag älskar Norge! :3 13 aug, 2012 12:44 |
|
Disenchanted
Elev |
12 aug: Hallonsoda
13 aug: Jag har inte varit i någon av länderna mer än kanske 2 timmar men jag väljer Norge gillar naturen där och jag gillar deras språk! :>
13 aug, 2012 12:52 |
|
EmahS
Elev |
Danmark forever and ever!
Älskar Danmark så mycket, och känner ibland att Köpenhamn är mer min huvudstad än Stockholm. och så ligger det betydligt närmre mig. och jag tror jag en av få som älskar språket. Skulle gärna bo där, och skulle kunna ha en dansk man
13 aug, 2012 12:54 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag tänker också välja Danmark, eftersom jag tycker att språket är väldigt häftigt (först tyckte jag att det var fult, men ju mer jag hörde danska, desto vackrare insåg jag att det var), och Danmark gör massor av bra TV-serier. Danmark känns lite coolare, helt enkelt. Även om Norge säkert också är ett jättebra (ev. något mindre rasistiskt) land med en bättre regering ... Hmm. Ganska svårt val, egentligen.
OBS! Ny fråga i första inlägget ... 14 aug, 2012 09:29 |
|
Borttagen
|
Ögon
14 aug, 2012 09:31 |
|
Borttagen
|
Svårt att välja mellan, men ögonen är nog dem som jag gillar bättre i alla fall..
14 aug, 2012 09:38 |
|
EmahS
Elev |
14 aug, 2012 09:42 |
|
Quidditch
Elev |
14 aug, 2012 09:47 |
|
Soda
Elev |
14 aug, 2012 09:48 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen