Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The mugglis games nummer 50

Forum > Fanfiction > The mugglis games nummer 50

1 2 3 ... 25 26 27 ... 41 42 43
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Lily Brown:
Sorry alla! Jag vet att det har tagit tid, men vi vill bara få ett bra kapitel. Och för att jag inte har varit inne på länge så är det för jag hade skolavslutning igår och vill njuta av det första dagarna av sommarlovet.


Det är lungt glad att ha dig här lycko dig som hade skolavsluting jag ska ha det på tisdag. Fattar att du då inte ville spela dator.
Vänta måste bara
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_lzvx4wAm1D1qkn7tl.gif

Sååå... jag du är ju här nu läntar till först kapitlet
______________________

10 jun, 2012 22:01

Lily Brown
Elev

Avatar


Jag har nästan hela kapitel ett klart. Jag behöver bara lotta lite. Sen måste lillaska godkänna en sak. Aja, nu säger jag: "Godnatt alla!"

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F3df4969b1da0fad2ce84ba8d1f6d6661%2Ftumblr_mpqencypyo1ru7gk2o1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fdata3.whicdn.com%2Fimages%2F149643218%2Flarge.gif

10 jun, 2012 22:29

HannaPanna
Elev

Avatar


^Godnatt

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia4.giphy.com%2Fmedia%2FEXmLHydTBn7gc%2Fgiphy.gif

10 jun, 2012 22:34

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


När börjar det? elr har jag missat ett kap? owo eller har denna redan börjat och jag har glömt?

speech!

10 jun, 2012 23:04

Ronald Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av AlvaRawenclaw:
När börjar det? elr har jag missat ett kap? owo eller har denna redan börjat och jag har glömt?

Det har inte börjat redan Var bara lugn

10 jun, 2012 23:09

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Skrivet av Ronald Weasley:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
När börjar det? elr har jag missat ett kap? owo eller har denna redan börjat och jag har glömt?

Det har inte börjat redan Var bara lugn

Okej, goodiefoodie

speech!

10 jun, 2012 23:33

Ronald Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Ronald Weasley:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
När börjar det? elr har jag missat ett kap? owo eller har denna redan börjat och jag har glömt?

Det har inte börjat redan Var bara lugn

Okej, goodiefoodie

Yup. Goodiefoodieforyouddie! ;D

10 jun, 2012 23:34

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Skrivet av Ronald Weasley:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Ronald Weasley:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
När börjar det? elr har jag missat ett kap? owo eller har denna redan börjat och jag har glömt?

Det har inte börjat redan Var bara lugn

Okej, goodiefoodie

Yup. Goodiefoodieforyouddie! ;D

foodisyourfriend

speech!

10 jun, 2012 23:35

Ronald Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Ronald Weasley:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Ronald Weasley:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
När börjar det? elr har jag missat ett kap? owo eller har denna redan börjat och jag har glömt?

Det har inte börjat redan Var bara lugn

Okej, goodiefoodie

Yup. Goodiefoodieforyouddie! ;D

foodisyourfriend

FoodismyfriendwhenI'mfoodsfriend XD Vi kom ganska OT nu ;D

10 jun, 2012 23:36

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Skrivet av Ronald Weasley:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Ronald Weasley:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Ronald Weasley:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
När börjar det? elr har jag missat ett kap? owo eller har denna redan börjat och jag har glömt?

Det har inte börjat redan Var bara lugn

Okej, goodiefoodie

Yup. Goodiefoodieforyouddie! ;D

foodisyourfriend

FoodismyfriendwhenI'mfoodsfriend XD Vi kom ganska OT nu ;D

väldigt OT XD

speech!

10 jun, 2012 23:40

1 2 3 ... 25 26 27 ... 41 42 43

Forum > Fanfiction > The mugglis games nummer 50

Du får inte svara på den här tråden.