The mugglis games nummer 50
Forum > Fanfiction > The mugglis games nummer 50
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Lily Brown: Sorry alla! Jag vet att det har tagit tid, men vi vill bara få ett bra kapitel. Och för att jag inte har varit inne på länge så är det för jag hade skolavslutning igår och vill njuta av det första dagarna av sommarlovet. Det är lungt glad att ha dig här lycko dig som hade skolavsluting jag ska ha det på tisdag. Fattar att du då inte ville spela dator. Vänta måste bara ![]() Sååå... jag du är ju här nu läntar till först kapitlet ______________________ 10 jun, 2012 22:01 |
|
Lily Brown
Elev |
Jag har nästan hela kapitel ett klart. Jag behöver bara lotta lite. Sen måste lillaska godkänna en sak. Aja, nu säger jag: "Godnatt alla!"
10 jun, 2012 22:29 |
|
HannaPanna
Elev |
10 jun, 2012 22:34 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
När börjar det? elr har jag missat ett kap? owo eller har denna redan börjat och jag har glömt?
speech! 10 jun, 2012 23:04 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: När börjar det? elr har jag missat ett kap? owo eller har denna redan börjat och jag har glömt? Det har inte börjat redan 10 jun, 2012 23:09 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av AlvaRawenclaw: När börjar det? elr har jag missat ett kap? owo eller har denna redan börjat och jag har glömt? Det har inte börjat redan Okej, goodiefoodie speech! 10 jun, 2012 23:33 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av AlvaRawenclaw: När börjar det? elr har jag missat ett kap? owo eller har denna redan börjat och jag har glömt? Det har inte börjat redan Okej, goodiefoodie Yup. Goodiefoodieforyouddie! ;D 10 jun, 2012 23:34 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av AlvaRawenclaw: När börjar det? elr har jag missat ett kap? owo eller har denna redan börjat och jag har glömt? Det har inte börjat redan Okej, goodiefoodie Yup. Goodiefoodieforyouddie! ;D foodisyourfriend speech! 10 jun, 2012 23:35 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av AlvaRawenclaw: När börjar det? elr har jag missat ett kap? owo eller har denna redan börjat och jag har glömt? Det har inte börjat redan Okej, goodiefoodie Yup. Goodiefoodieforyouddie! ;D foodisyourfriend FoodismyfriendwhenI'mfoodsfriend 10 jun, 2012 23:36 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av AlvaRawenclaw: När börjar det? elr har jag missat ett kap? owo eller har denna redan börjat och jag har glömt? Det har inte börjat redan Okej, goodiefoodie Yup. Goodiefoodieforyouddie! ;D foodisyourfriend FoodismyfriendwhenI'mfoodsfriend väldigt OT XD speech! 10 jun, 2012 23:40 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen