Natarza Lestrange börjar på hogwarts
Forum > Fanfiction > Natarza Lestrange börjar på hogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Tack för alla kommentarer nu kommer det ett kooort kapitel.
Kapitel 27 Natarza skyndar sig iväg till sin lektion i svartkonster. “ Jävla smuttskalle”, tänker hon om och om igen. Så fort hon har kommit in i klassrummet så sätter hon sig på en tom bänk. Natarza lyssnar inte allas på vad Lupin säger, hon vet inte om dom har fått någon läxa när dom lämnar klassrummet, Men det skiter hon i. Plötsligt när hon går i korridoren är det någon som lägger handen på hennes axel. - Så du har gjort slut med Tommy, fräser en välbekant röst bakom henne, det är Nicole. Natarza vänder sig genast om. - Passar sig att prata med mig nu va?, frågar Natarza argt. - Har du gjort slut med Tommy?, fräser Nicole. - jag är så jävla trött på dig Nicole, jag har aldrig varit ihop med Tommy, komma här och anklaga mig för det, gå iväg till din kära Draco istället och försök charma honom, säger Natarza och går iväg. Nicole står förstummat kvar. “ Skönt tt jag har håltimme nu och sen lunch”, tänker Natarza och skyndar sig till Slytherins uppehållsrum. Där inne sitter Draco med Pansy, det ryktas om att dom är ihop. - Hej Natarza, säger Pansy. - Hej, säger Natarza tillbacka. - Vet du vad? Vi hade ju lektion med den där Smuttskallen Granger förut, och hon svarade rätt på varenda fråga, och hon sprack av iver när så fort McGonagall ställde en fråga, säger Pansy. - Men hon är ju som hon är, säger Natarza. - Du känner henne inte, säger Pansy. - Nej men alla Smuttskallar är ju så, säger Natarza. - ja, precis, säger Pansy. 6 aug, 2012 17:22 |
|
Lida
Elev |
Superbra kapitel
6 aug, 2012 17:24 |
|
Majis
Elev |
Bra kapitel
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 6 aug, 2012 17:28 |
|
Borttagen
|
Tack ja, hennes karaktär ska vara lite knäpp 6 aug, 2012 17:31 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tack ja, hennes karaktär ska vara lite knäpp Jag förstår det Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 6 aug, 2012 17:34 |
|
Borttagen
|
fast ibland ska hon vara lite överdriven, vänta bara tills nästa kapitel som kommer imorgon
6 aug, 2012 17:35 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Borttagen: fast ibland ska hon vara lite överdriven, vänta bara tills nästa kapitel som kommer imorgon Haha! Okej! Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 6 aug, 2012 17:42 |
|
kaptän grov hongel
Elev |
vvvvaaaaaadddddddddd
6 aug, 2012 17:42 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av kaptän grov hongel: vvvvaaaaaadddddddddd En FF! Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 6 aug, 2012 17:43 |
|
kaptän grov hongel
Elev |
vad en ff
6 aug, 2012 17:43 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen