Mugglisträff i Uppsala 16 Juni 2012!
Forum > Off Topic > Mugglisträff i Uppsala 16 Juni 2012!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
OMG... Det är i morgon!!!
15 jun, 2012 11:06 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: OMG... Det är i morgon!!! JAAAAA Okej, bara för att jag vill veta xD Ugglan Hedwig, vad heter du egentligen? Jag kan allas namn förutom ditt.. 15 jun, 2012 11:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: OMG... Det är i morgon!!! JAAAAA Okej, bara för att jag vill veta xD Ugglan Hedwig, vad heter du egentligen? Jag kan allas namn förutom ditt.. Jag heter Lisa. Du då? Jag vet inte vad du heter heller... 15 jun, 2012 11:43 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: OMG... Det är i morgon!!! JAAAAA Okej, bara för att jag vill veta xD Ugglan Hedwig, vad heter du egentligen? Jag kan allas namn förutom ditt.. Jag heter Lisa. Du då? Jag vet inte vad du heter heller... Johanna 15 jun, 2012 12:08 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
16 jun, 2012 19:14 |
|
Optic
Elev |
16 jun, 2012 19:49 |
|
sötalillaarasara
Elev |
Bajs för att jag inte kunde komma men jag hoppas att ni har haft det kul och att jag kan få,käänna,mig lite mindre alone genom att se på vloggen!
Well some say I'm lazy And others say that's just me Some say I'm crazy I guess I'll always be 16 jun, 2012 20:54 |
|
Ginny00
Elev |
Jag babblar konstant i den .-. 16 jun, 2012 21:13 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av sötalillaarasara: This so much!Bajs för att jag inte kunde komma men jag hoppas att ni har haft det kul och att jag kan få,käänna,mig lite mindre alone genom att se på vloggen! Men det är awesome Jag vill se dig prata
16 jun, 2012 21:45 |
|
Ginny00
Elev |
17 jun, 2012 20:10 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen