The crash of life [SV]
Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
JAG ÄR I FINAL I MUGGLIS MELLO
http://mugglarportalen.se/#forum.php?topic=14852&page=147#p1201818 Pleeease rösta? *puppyeyes* 6 jul, 2012 20:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Men alla vet att berättelsen egentligen handlar om en sann historia och om NTonks och hennes mamma, va? =) Va? Gör det? Jo typ Om NTonks mamma är Ginny och NTonks barnet, så ja. Dock har hennes pappa ingen chans att vakna, som hon sa.. Nej vad sorgligt.... :'( Och det handlade inte heller om en aurorolycka utan om en bilolycka. VA OMG jag trodde han blev mördad av Bellatrix Lestrange!?!?!? :0 8 jul, 2012 19:44 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Men alla vet att berättelsen egentligen handlar om en sann historia och om NTonks och hennes mamma, va? =) Va? Gör det? Jo typ Om NTonks mamma är Ginny och NTonks barnet, så ja. Dock har hennes pappa ingen chans att vakna, som hon sa.. Nej vad sorgligt.... :'( Och det handlade inte heller om en aurorolycka utan om en bilolycka. VA OMG jag trodde han blev mördad av Bellatrix Lestrange!?!?!? :0 Jo, det är en annan teori 8 jul, 2012 19:45 |
|
Tonks_xD
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Men alla vet att berättelsen egentligen handlar om en sann historia och om NTonks och hennes mamma, va? =) Va? Gör det? Jo typ Om NTonks mamma är Ginny och NTonks barnet, så ja. Dock har hennes pappa ingen chans att vakna, som hon sa.. Nej vad sorgligt.... :'( Och det handlade inte heller om en aurorolycka utan om en bilolycka. VA OMG jag trodde han blev mördad av Bellatrix Lestrange!?!?!? :0 Jo, det är en annan teori Hihi, jaa : ![]()
8 jul, 2012 19:47 |
|
Ginny00
Elev |
Jag håller faktiskt på med kapitlet, även om det kanske är svårt att tro
Ska försöka skriva som en tok ikväll! 18 jul, 2012 20:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Gör det Jag håller faktiskt på med kapitlet, även om det kanske är svårt att tro Ska försöka skriva som en tok ikväll! 18 jul, 2012 20:59 |
|
Voldy0000
Elev |
Verkar bra
The night is dark and full of terrors...but the fire burns them all away. 18 jul, 2012 21:15 |
|
Tonks_xD
Elev |
Skrivet av Ginny00: Jag håller faktiskt på med kapitlet, även om det kanske är svårt att tro Ska försöka skriva som en tok ikväll! jippie! jag fyller år idag ![]()
18 jul, 2012 21:22 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Tonks_xD: Skrivet av Ginny00: Jag håller faktiskt på med kapitlet, även om det kanske är svårt att tro Ska försöka skriva som en tok ikväll! jippie! jag fyller år idag Ojdå HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA FÖR TOVE Vad har du fått? Du kanske får din present imorgon, men senast i övermorgon, annars äter jag min fot och filmar det 18 jul, 2012 21:26 |
|
Tonks_xD
Elev |
Haha det vill jag se xD Fick inte särskillt mycket, nintendo 3DS, ett spel, ett DS spel, och hungerspelen 8D (tyck inte att jag är konstig för att jag inte har läst dem nu xD)
![]()
18 jul, 2012 21:32 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen