Gör man vad som helst för kärleken?
Forum > Fanfiction > Gör man vad som helst för kärleken?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Stinaa
Elev |
10 apr, 2012 21:51 |
|
Cara Riddle
Elev |
10 apr, 2012 21:53 |
|
Stinaa
Elev |
Okej låter bra!
Och Förlåt!! Förlåt!! för jag glömde skriva hur grymt-awsome också detta kappitlet var!!!!
10 apr, 2012 21:55 |
|
Cara Riddle
Elev |
10 apr, 2012 21:58 |
|
Borttagen
|
OMG jag vrf kan typ ingen gilla henne, hade hon inte haft Jezebel så vet bag inte vad jag hade gjort :s
Jag förstår att du gillar karaktären det gör jag med ^^ Jag vill gärna ha två slut, där jag kan välja vad jag vill läsa 11 apr, 2012 07:17 |
|
Cara Riddle
Elev |
Ja men själva grejen är just det att hennes liv är ett helvete och att ingen gillar henne
Ja jag tror jag gör två slut ^^ ![]()
11 apr, 2012 08:20 |
|
Borttagen
|
SUPER BRA BRA BRA
11 apr, 2012 08:47 |
|
Borttagen
|
Otroligt bra! Jag älskar sorgliga slut men jag tror att det kan bli bra att göra två slut
11 apr, 2012 10:20 |
|
Cara Riddle
Elev |
Tack så mkt
Haha aa men då kan de som vill ha det sorgligt läsa det och de som inte vill ha det lika sorgligt kan läsa det ^^ ![]()
11 apr, 2012 10:28 |
|
Rachel Zabini
Elev |
Super bra kapitel
Människor er vad dem vill se. 11 apr, 2012 12:30 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen