gillar ni någon ond?
Forum > Harry Potter > gillar ni någon ond?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EllieRavenclaw
Elev |
Bellatrix, ändå tills hon mördade Dobby. Då hon dödade Sirius sjönk hennes populäritet rejält, med med Dobby försvann den helt .
FUUU BELLA D': Sen så tycker jag om Snape, Draco (om man kan räkna dem) och Narcissa. Voldemort är ju sedan såklart AWESOME :3 Marry Ron, be best friend with Hermione, hang out with Ginny, laugh with Fred and George, save the word with Harry, talk with Dumbledore, be brave with Neville, be difrend with Luna and live your life as a Potterhead ♥ aqua Jag är stolt medlem i 000 ♥ 5 aug, 2012 23:12 |
|
Borttagen
|
Den unga Voldemort, alltså Tom Riddle, gillar jag. Vet inte riktigt varför, men jag tycker som att han är cool. <:
6 aug, 2012 12:53 |
|
Borttagen
|
Bella
Men inte sen hon dödade Dobby :c 6 aug, 2012 13:06 |
|
Sara.Potter
Elev |
Draco
“Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.” - Albus Dumbledore ϟ ![]() ![]()
6 aug, 2012 13:06 |
|
Trezzan
Elev |
6 aug, 2012 13:13 |
|
Borttagen
|
Draco
6 aug, 2012 14:39 |
|
Lime
Elev |
Alltså, jag tycker om de flesta onda, inte för vad de gör, men deras karaktärer. Jag kan dock inte se vissa dödsätare som tex Lucius som ond, då han bara gick med Voldemort för att han var rädd, samma sak med Narcissa och Draco.
Sen så tycker jag att Bellatrix är.. Vad ska man säga? Cool, speciell, diggar hennes karaktär. Och sen så måste jag gilla Voldemort för utan honom så hade ju inte Harry Potter serien existerat och sen tycker jag att det är ganska otroligt hur mäktig han faktiskt blev och hur många han faktiskt lyckades lura och skrämma över på sin sida. Men ah, jag diggar de onda, inte för att de är onda utan för att karaktärerna är intressanta. ![]()
7 aug, 2012 16:26 |
|
MsOdale
Elev |
Bellatrix och Narcissa! Fast Narcissa är väl inte direkt 'elak', mer... ehm, hur ska man säga? I vilket fall, dessutom har Narcissa samma smeknamn som en av mina bästa vänner! (Cissy).
18 aug, 2012 21:00 |
|
madeleinegranger
Elev |
18 aug, 2012 22:20 |
|
LunaLove<3
Elev |
19 aug, 2012 18:21 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen