Den stumma häxan...
Forum > Fanfiction > Den stumma häxan...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miss Black
Elev |
25 feb, 2012 19:32 |
|
AlexZz
Elev |
Vi kör på Gryffindanstiskt! XD *tror jag hittat på det sj.*
Nu har jag för många läsare helt plötsligt för att hinna ett kap. per sida D: Men men jag har ju läsare :3 *happy face* . .
25 feb, 2012 19:36 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Miss Black: Vadå ni hittade på Rawenclawsome, så då hittar jag på Gryffsome. Ravenclawsome har faktiskt funnits jättelänge, och det var inte vi som kom på det. Men, men... (om du vill veta det riktiga Gryffindorordet sök på Ravenclawsome...) ~MY TUMBLR~ 25 feb, 2012 19:38 |
|
AlexZz
Elev |
25 feb, 2012 19:38 |
|
Miss Black
Elev |
25 feb, 2012 19:39 |
|
Victoire Weasly
Elev |
25 feb, 2012 19:40 |
|
mican00
Elev |
gryffsome funkar inte, för ravenclawesome blir ju awesome, men gryffsome blir ju bara some.
men gryffindorable är ju bäst! ![]()
25 feb, 2012 19:56 |
|
Nelly1513
Elev |
25 feb, 2012 20:26 |
|
LunaLovegood1
Elev |
25 feb, 2012 21:30 |
|
Nelly1513
Elev |
26 feb, 2012 07:27 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen