vad fick ni för bönor idag?
Forum > Mugglarportalen > vad fick ni för bönor idag?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlvaRawenclaw
Elev |
^ Ja, chips är gott det tycker jag med
speech! 26 jan, 2012 08:18 |
|
Solkatten
Elev |
Hur kollar man hur många som tycker om en viss smak?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 jan, 2012 10:06 |
|
Li
Biträdande rektor |
Jag fick Människa (blä), Diesel (blä) toapapper (blä), vatten (gott) och hallonsaft (muuuuuums!!!)
without something there is no nothing 26 jan, 2012 10:22 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Li: Jag fick Människa (blä), Diesel (blä) toapapper (blä), vatten (gott) och hallonsaft (muuuuuums!!!) MÄNNISKA! HAHA xD speech! 26 jan, 2012 10:37 |
|
EMELESEL
Elev |
Fick hallonsaft och typ dill och massor av äckel...
100% gillar hallonsaft! 26 jan, 2012 10:46 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
aww hallonsaft ♥ speech! 26 jan, 2012 10:48 |
|
Solkatten
Elev |
Jordgubbsaft är godare
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 jan, 2012 11:38 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
26 jan, 2012 11:40 |
|
Solkatten
Elev |
Daim = Mums.
Böna = Bläh. Pannbiff = Mums. Glass = Mums Betong = Haha, okej? o.O Rosa = Hur fan smakar det? x'D "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 jan, 2012 11:42 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Solkatten: Daim = Mums. Böna = Bläh. Pannbiff = Mums. Glass = Mums Betong = Haha, okej? o.O Rosa = Hur fan smakar det? x'D DET SMAKAR TUGGUMMI 8DDDD speech! 26 jan, 2012 12:05 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen